Jak být produktivní při práci z domova

V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:

  • Izolace od rodiny. Základem soustředěné práce, která zahrnuje i telefonáty apod., je vlastní prostor, ideálně uzamykatelná pracovna. Když jsou doma i děti, je potřeba jim jasně říct, že nesmí rušit. I přesto to může být náročné.
  • Oblečení jako do práce. I když pracujeme z domu, je lepší se převléknout z pyžama do oblečení, ve kterém chodíme normálně do práce. Nemusí to být oblek, ale raději něco pohodlného. Studie ukazují, že nám to lépe pomůže se na práci soustředit, máme pocit, že jsme v práci.
  • Soustředění proti prokrastinaci. Doma nemáme přirozené pracovní prostředí, proto je těžší se soustředit. Ruší nás nejrůznější zvuky z okolních pokojů, možná nás to i táhne k prohlížení sociálních sítí, sportovních zpráv apod.
  • Nastavení harmonogramu. I když pracujeme z domu, je dobré si hned ráno ujasnit, co přesně budeme přes den v práci dělat, a kdy budeme končit. Je potřeba navodit si atmosféru, jako bychom byli v práci, protože přece jsme v práci!
  • Připravená pracovna. Vlastní pracovnu je dobré si připravit tak, aby nás v práci podporovala a zvyšovala naši produktivitu. Čistý a vyklizený stůl, žádné podněty k prokrastinaci, čerstvý vzduch, jednoduše je dobré si vytvořit co nejlepší pracovní podmínky.

Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.

2.9.2020

O mně

 

K realitám mě přivedl můj dlouholetý kamarád, který je zároveň majitelem kanceláře RE/MAX Delux, ve které v současné době působím. Jedním z hlavních principů realitní činnosti je i práce s lidmi, a to byl i ten hlavní důvod proč jsem si tento obor vybral!

 

Rád poznávám nové lidi a baví mě práce s nimi. Jsem člověk jako každý jiný a myslím si o sobě, že se dokážu vcítit do druhých, abych dobře pochopil jejich potřeby a přání. Právě tento fakt mě ujišťuje v tom, že jsem schopný každému svému klientovi poskytnout maximální pomoc jak po profesní, tak i po osobní stránce.

 

Doposud jsem podnikal v oboru dopravy a logistiky a založil svojí spediční firmu. Vím, že v tomto oboru jsem byl opravdu schopný. Reality pro mne byly ze začátku výzva, a nakonec se mi podařilo stát se jedním z Top makléřů sítě RE/MAX!

 

Každá nová zakázka, klient nebo nemovitost je pro mě motivací k tomu, být jeden z nejlepších ve svém oboru.

Lukáš Neumann

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb 100_percent certifikat makler roku III misto 2020 realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.