Co dělat se starou chalupou

Máte starou chalupu a uvažujete, co s ní? Máte v podstatě 4 základní možnosti - prodat ji, udržovat ji, rekonstruovat ji nebo ji zbořit a postavit novou. Varianta, kterou zvolíte záleží na spoustě faktorů. Především na vašich plánech a finančních možnostech, ale také na jejím stavu, lokalitě, velikosti pozemku apod. V tomto článku se podíváme na všechny 4 možnosti.

Chalupu prodat

Jednoduchá varianta, která vás při spolupráci s šikovnou realitní kanceláří nebude stát ani moc času a energie. V dnešní době se chalupy a další rekreační objekty prodávají velmi lehce a za slušné peníze. Stačí oslovit zkušeného makléře a vše rychle domluvíte. Možná chalupu neprodáte během měsíce, ale do půl roku by měla být prodaná bez větších problémů.

Investovat do rekonstrukce

Když si chcete chalupu nechat, nebo si říkáte, že ji třeba prodáte později, nabízí se možnost rekonstrukce. Rozsah rekonstrukce logicky záleží na stavu chalupy, ale ideální je začít střechou. Když máte opravenou střechu, můžete se pustit i do dalších větších akcí - nové podkroví, nový kotel na vytápění, rekonstrukce podlah, nová okna, fasáda... Záleží na tom, kolik chcete do chalupy investovat, a jaké s ní máte plány.

Chalupu zbourat a postavit novou

Když patří k chalupě krásný pozemek a líbí se vám i lokalita, možná uvažujete o tom, že starou chalupu zbouráte a postavíte novou stavbu. Nemusí to být zrovna chalupa, může to být regulérní rodinný domek k trvalému bydlení, nebo třeba menší chata. To už samozřejmě záleží jen na vás a vašich plánech.

Chalupu jen udržovat

Další variantou je chalupu nechat tak, jak je, a pouze ji udržovat. Nemusíte tady investovat téměř nic a chalupu můžete využívat jen k rekreaci. K tomu je logicky potřeba, aby byla ve slušném stavu a dalo se v ní bydlet. Stará chalupa může být místem, kam se sjíždí rodina, a udržování chalupy je ta nejpřirozenější varianta, jak chalupu bez investic nadále využívat.

28.5.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.