Co si pohlídat při koupi garáže

Když chcete koupit samostatně stojící garáž, je pro vás logicky nejdůležitější lokalita. Abyste to neměli z garáže daleko domů. Kromě lokality je však potřeba pohlídat si hned několik věcí. Ideální je probrat nákup s místním makléřem, který vám poradí a nákupem nemovitosti vás bezpečně provede. Pojďme se podívat, na co se při koupi garáže zaměřit a co si pohlídat:

  • Celkový stav garáže. Když kupujete garáž, asi nepočítáte s tím, že byste hned investovali do její rekonstrukce. Garáž by měla začít okamžitě sloužit. Na prohlídce si dobře prohlédněte stěny garáže, jestli tam nejsou praskliny nebo vlhkost.
  • Elektroměr. Zjistěte si také, jak je to s měřením energií, jestli má garáž vlastní hodiny nebo jsou společné pro více garáží. Dříve bylo běžné, že byly jedny hodiny společné pro celý blok garáží, dnes chce každý vlastní měřidlo.
  • Velikost garáže. Základní parametr je samozřejmě velikost garáže. Bude vám stačit? Podívejte se, jak se zavírají vrata, jestli pod strop nebo na stěnu nebo nějak jinak. Vejde se vám do garáže auto tak, abyste mohli v pohodě otevírat dveře?
  • Zabezpečení garáže. Celkové zabezpečení garáže je hodně důležité, protože garáže nebývají extra hlídané. Když jsou v garážových vratech ještě dvířka, musí mít spolehlivý zámek, chce to kvalitní garážová vrata, případně i jednoduchý bezpečnostní systém.
  • Kvalita garážových vrat. Zkontrolujte i funkčnost garážových vrat, kdyby se do garáže chtěl někdo vloupat, určitě to bude právě přes garážová vrata. Tady je možné investovat i do nových vrat, když je to potřeba.
  • Byrokracie kolem nákupu. Na závěr je nutné si pohlídat byrokracii kolem nákupu. Tady zase nejlépe pomůže makléř, ale i sami se můžete podívat do katastru, kdo garáž opravdu vlastní, jestli tam není nějaké věcné břemeno či jiné omezení vlastnických práv. Makléř vám také připraví jednoduchou kupní smlouvu a pomůže vše elegantně vyřídit.

27.8.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.