Jak chtějí bydlet češi?

Vybavení domácnosti = 75%

Pro tři čtvrtiny lidí je důležité vybavení domácnosti. Nejvíce si lidé přejí bydlet v domě, který by měl vlastní zahradu, terasu, bazén a dostatek pokojů.

 

Vlastní pokoj pro každé dítě = 82%

Nejvíce lidí snících o bydlení ve vlastním rodinném domě, a to 56 procent, si přeje, aby mělo každé dítě vlastní pokoj. Z lidí, již si přejí žít v bytě, chce vlastní pokoj pro každé dítě dokonce 62,5% obyvatel.

 

Terasa/balkon = 48%

Mezi nejžádanější vybavení domu i bytu patří terasa či balkon. Terasa je důležitá pro 48 % lidí snících o rodinném domě, ale mnohem více projevují toto přání lidé snící o bydlení v bytě. Terasu či balkon si přeje 57,3 % lidí.

 

Bazén/vana = 37%

Lidé snící o bydlení v rodinném domě si v hojném počtu přejí také bazén, a to 43 %. Z lidí, kteří chtějí bydlet v bytě, si bazén přeje jen 15,6 % lidí. Místo bazénu si většina lidí snících o vlastním bytě přeje vanu či sprchový kout, a to hned 55,2 %.

 

Dostupnost přírody = 52%

Kromě vybavení domácnosti je pro lidi důležitá také dostupnost přírody v místě bydliště. Právě dostupnost přírody uvádí nejvíce lidí jako hlavní prioritu mimo vybavení. Blízkost přírody je důležitá pro 52 % lidí snících o rodinném domě  a 44 procent obyvatel, kteří chtějí žít v bytě.

 

Místo pro relax = 45%

Domov a jeho okolí by mělo být také místem pro relax a psychický odpočinek. Myslí si to 45 % lidí, kteří si přejí žít v rodinném domě, a 36 % lidí snících o vlastním bytě.

Setkávání/dostupnost pracoviště

Na třetím místě v pomyslném žebříčku přání se liší představy lidí snících o domě a o bytě. Zatímco pro 35 % obyvatel rodinných domů je důležité, aby byl domov místem pro setkávání s rodinou a přáteli, lidé snící o bydlení v bytě uvádějí toto přání jen ve 25 % případů. Pro ně je na třetím místě dostupnost pracoviště bez dojíždění, což je důležité pro 34 % lidí. Proti tomu lidé snící o rodinném domě počítají s dojížděním, neboť dostupnost pracoviště bez dojíždění je důležitá jen pro 22 % lidí.

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.