Jaké nemovitosti raději nevykupovat

Různí investoři i realitní kanceláře celkem běžně vykupují zajímavé nemovitosti, aby je mohli obratem prodat za vyšší cenu. Někdy ještě investují do rekonstrukce, nebo alespoň co nejlépe připraví nemovitost k prodeji. Takoví investoři však celkem jasně ví, jaké nemovitosti vykoupit, a jakým se raději vyhnout. V tomto článku se podíváme na nemovitosti, které moc nemá smysl vykupovat. Jakým nemovitostem se raději vyhnout:

  • Předražené nemovitosti. Na realitních serverech často narazíte na nepřiměřeně drahé nemovitosti, které se už delší čas nedaří prodat.
  • Nemovitosti před velkou rekonstrukcí. Moc se nevyplatí kupovat nemovitosti, které potřebují rozsáhlou rekonstrukci. Takovou nemovitost může koupit stavební firma, ale jinak rekonstrukce sebere spoustu peněz, energie i času.
  • Hotely, penziony a hůře prodejné nemovitosti. Ideální je soustředit se na byty, rodinné domy, případně levnou ornou půdu. Hůř prodejné nemovitosti jsou nevděčné - penziony, komerční objekty, rybníky, hotely apod.
  • Neprodejné ležáky. Ležáky jsou nemovitosti, které se nedaří dlouhodobě prodat. Něco tady nehraje, obvykle jsou i předražené. Ležáky se dají koupit jen v případě výrazné slevy. Realitky mají často software, kde lehce zjistí, jak dlouho a za kolik se daná nemovitost nabízí.
  • Složité spoluvlastnictví. Moc se nevyplácí nakupovat jen části nemovitostí, nebo podíly, kdy jeden z vlastníků dělá problémy, respektive nechce prodat ani spolupracovat.

 

Snažili jsme se myšlení investorů a realitních kanceláří, které se věnují výkupu nemovitostí, zobecnit. Vždy však záleží na konkrétním případu. Nejlépe se vykupují nepředražené byty v okresních městech, menší rodinné domy ve slušném stavu, nebo i levná orná půda. Když chcete prodávat, ideálně oslovte zkušenou realitní kancelář, která s vámi bezplatně celý případ probere, pomůže vám nemovitost prodat, nebo ji od vás dokonce sama vykoupí.

6.1.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.