Kde vzít peníze na pořízení vlastního bydlení

Mít vlastní bydlení je sen většiny z nás. Ať už je to byt nebo rodinný dům, žene nás touha po svobodě. Nemusíme platit nájemné, investujeme do svého, nikdo nás neomezuje. Financovat nákup vlastního bytu nebo domu lze různými způsoby, záleží na vašich možnostech, rodinném zázemí, příjmech apod. Pojďme se na nejčastější varianty financování vlastního bydlení podívat:

  • Hypotéka. Nejčastějším řešením je využití hypotečního úvěru u některé z bank. Abyste získali hypotéku, musíte mít alespoň 10 % ceny nemovitosti už našetřeno, navíc musíte doložit své příjmy a splnit další povinnosti. Sami si můžete sjednat dobu splácení na dlouhá léta, platíte samozřejmě úroky, ale bydlíte ve svém. Ručíte svou nemovitostí. Postupně hypotéku splatíte a dům je váš.
  • Úvěr ze stavebního spoření. Tady záleží na tom, jestli už stavební spoření máte. Jestli ano, je to pro vás asi výhodnější než hypotéka. Úvěr ze stavebního spoření má většinou nižší úrokovou sazbu než hypotéka, ale je potřeba jej splatit dříve, takže platíte vyšší měsíční splátky.
  • Vlastní prostředky. Ideální varianta je využít vlastní finanční prostředky. Můžete mít peníze našetřeny, nebo vám je dali rodiče nebo jiní příbuzní. Vlastní prostředky můžete mít z dědictví nebo i z prodeje jiné nemovitosti. Každopádně to je nejlepší způsob, jak vlastní bydlení financovat, ale v praxi na to opravdu nemá každý.
  • Půjčka od známých či spotřebitelský úvěr. Půjčovat si od rodiny nebo od známých je ošidná možnost. Když nebudete moci z nějakého důvodu splácet, může to lehce zničit rodinné vztahy. Spotřebitelský úvěr zase nedostanete v takové výši, navíc je zde nejvyšší úrok. Na druhou stranu ani u jednoho z těchto způsobů financování nemusíte zastavovat svou nemovitost.

Ideální je probrat celou situaci se zkušeným finančním poradcem nebo rovnou s realitní kanceláří, která vám pomůže financování vyřídit, a zároveň vás provede i celým procesem nákupu nové nemovitosti.

23.1.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.