Koupit starší byt nebo byt v novostavbě

Když se chystáte koupit byt, pak určitě řešíte jeho lokalitu, velikost, cenu a také stav, v jakém je. Když budete váhat mezi bytem v novostavbě a starším bytem, přečtěte si tento článek. Obecně platí, že každý byt je jiný, a ne každá novostavba má takové mouchy, které v článku zmiňujeme. Konečný výběr je samozřejmě na vás, ale určitě myslete na to, že u bytů vždy neplatí, že nový je lepší než starší.

Starší byty jsou často praktičtější

Nový byt v novostavbě bude nejspíše dražší, ale je krásný a úplně nový. Budete první, kdo v něm bude bydlet. Nové domy však často hrají více na efekt než na funkčnost. Vypadají skvěle na fotkách, ale třeba nemají tak praktický půdorys jako starší byty. Mohou mít pěknou terasu, kam můžete jít přímo z obývacího pokoje, ale o to menší jsou pak jiné pokoje.

Velmi často se u nových bytů setkáváme s tím, že tam nejsou odkládací místnosti (komory a špajzy), nebo prostory na vestavěné skříně. Obecně platí, že staré byty jsou velmi praktické, naopak nové byty spíše hrají na první dojem, a když tam lidé žijí déle, zjistí, že nejsou zase tak pohodlné.

Podívejte se na nové bytové domy s odstupem

Nové byty znamenají to, že se v daném místě postavil celý nový dům. Líbí se vám jeho okolí? Jsou zde vyřešena parkovací místa? Jsou zde sklepy, balkóny, či místa na odkládání kol a kočárků? Je důležité vidět celý bytový dům v kontextu okolí. Budete moci nechat děti chodit samotné ven? Je blízko zastávka MHD a jak daleko je to do lékárny či do obchodu?

Nejdůležitější stejně nakonec je, kde nový bytový dům stojí. Stará sídliště už jsou vychytaná, je tam výborná dostupnost obchodů i služeb, spousta dětských hřišť i dětí. U novostaveb se vše často teprve tvoří, takže nejsou pro každého. Ale samozřejmě je tady i spousta výhod, vše nové čisté, funkční. A taky dražší.

Když budete váhat, můžete se o tom, jestli si pořídit nový nebo starší byt, poradit i se svým makléřem!

18.2.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.