Které byty se vyplatí prodat co nejdříve

V době pandemie se očekávalo, že trh s nemovitostmi bude stagnovat, ale překvapivě se to nestalo, naopak ceny nemovitostí vyletěly dost nahoru. A to prakticky všech nemovitostí včetně bytů. Byty jsou obecně zajímavá investice, takže si své kupce lehce najdou. Otázkou je, proč v dnešní době byty vůbec prodávat. První odpověď, která nás asi napadne je ta, že ceny bytů jsou teď opravdu vysoko, ale neporostou ještě?

Možná porostou, není nutné prodávat teď, ale v tomto článku se chceme zaměřit na různé typy bytů, jejichž prodej v této době dává smysl. Pojďme se tedy podívat na byty, které se podle odborníků vyplatí brzy prodat:

  • Byty v centru Prahy či Brna, které žily z Airbnb. Faktem je, že turismus hodně klesl a Airbnb už tak nefrčí jako před pár lety. Navíc v centru Prahy i Brna už jsou ceny bytů tak vysoké, že ani nájemné často nepokrývá měsíční splátku hypotéky.
  • Byty v místech, kde se bude kolem stavět. V místech, kde je možné stavět nové bytové domy, je možné, že budou ceny stávajících bytů klesat. Města, obce i developeři se budou určitě snažit nové byty stavět, což v některých lokalitách sníží přetlak poptávky po bydlení.
  • Byty obklopené problémovou komunitou. Bytové domy s problémovými nájemníky nebo v oblastech se silnou ruskojazyčnou komunitou nejsou a v budoucnu ani nebudou pro kupce příliš atraktivní. To platí i tam, kde moc nefunguje SVJ.
  • Byty v domech před rekonstrukcí. Díky výraznému zdražování stavebních materiálů i prací se vyplatí byty v domech před rekonstrukcí prodat a neinvestovat do rekonstrukce.
  • Byty v místech, kde se bude stavět dálnice apod. Když máte informace, že se někde v blízkosti vašeho bytu budou stavět liniové stavby (dálnice, železnice, vedení vysokého napětí aj.), pak se vyplatí byt včas prodat, dříve, než jeho cena klesne.

Jestli uvažujete o prodeji bytu, určitě kontaktujte zkušenou realitní kancelář, která vám s prodejem pomůže.

15.12.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.