Nejlepší nabídky nemovitostí někdy (ne)najdete na veřejně dostupné realitní inzerci

Nákup nemovitosti je pro většinu z nás velký životní krok. Ve hře bývají celoživotní úspory, vybíráme i místo, kde strávíme pravděpodobně velkou část života. Je jasné, že každý chce vybrat co nejlépe. Vyhledání nemovitosti je přitom jednou z částí koupě nemovitosti, která trvá nejdéle a kupcům zabere spoustu času a energie. I proto lidé často spolupracují s makléři nejen když nemovitost prodávají, ale také v případě, že nemovitost chtějí koupit. Je to logické a určitě se to vyplatí. Jedním z důvodů je i skutečnost, že makléři vám dokážou najít nemovitosti, ke kterým se sami ve veřejně dostupné realitní inzerci nedostanete.

Poptávka drtivě převyšuje nabídku

Tvrzení, že na realitním trhu poptávka převyšuje nabídku, platí jen pro některé typy nemovitostí. Jsou to například chaty, chalupy, byty ve velkých městech, ale i pěkné domy v atraktivních lokalitách. V těchto oblastech je naprosto klíčové dostat se k nejlepším nabídkám včas. A přesně s tím vám může pomoci zkušený makléř nebo realitní kancelář. Velmi zajímavé nemovitosti jsou často nabídnuty v soukromých dražbách, nebo je má k dispozici realitní kancelář, která je však nejprve nabízí svým klientům.

Kontrola nemovitosti makléřem

Když se klientovi nějaká nemovitost zalíbí, je potřeba ji co nejdříve prověřit z právního i technického hlediska. Makléř (s pomocí technika) by se měl zaměřit i na skryté vady, které by klienta v budoucnu mohly stát statisíce. Potencionální kupec pak chodí až na prohlídky prověřených nemovitostí, takže zbytečně neztrácí čas, a na samotné prohlídce už má o nemovitosti dostatek informací.

Velkou výhodou spolupráce s makléřem je i skutečnost, že vám makléř může pomoci vyjednat slevu, když společně usoudíte, že je to na místě. Vyřízení byrokracie, pomoc s financováním, komunikace s úřady, právní poradenství... to vše by měl makléř za svou provizi zajistit.

9.3.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.