Podle čeho si vybrat makléře

Spolupráce s makléřem se rozhodně vyplatí. Při prodeji nemovitosti jde o velké peníze, není zde prostor pro chyby. I proto je nejlepší mít na své straně schopného profesionála, který vás celým prodejem bezpečně provede. Pojďme se podívat na několik tipů, podle čeho si vybrat toho pravého makléře:

  • První dojem a sympatie. U makléře je důležité také to, abyste si padli do oka. Musíte mu důvěřovat, hodí se, abyste se viděli rádi a byl vám sympatický. Jestli vám makléř sedí, to nejspíše vycítíte hned na první schůzce.
  • Spolehlivost a profesionalita. Ještě, než závazně podepíšete zprostředkovatelskou smlouvu, zkuste vycítit, jestli jste opravdu narazili na profesionála, který je spolehlivý, dodržuje termíny, a vypadá a chová se profesionálně.
  • Ať je makléř lokální. Nemusíte vybrat makléře ze stejné vesnice, ale měl by místo znát, ideálně aby už ve vašem okolí nějaké nemovitosti prodával. Každá oblast se trochu liší, takže se vám bude hodit, když to tam bude váš makléř znát.
  • Zkušenosti a reference. Velmi důležitá jsou samozřejmě i léta praxe v oboru, zkušenosti i pozitivní reference. Když vám konkrétního makléře doporučil váš známý, už to je ta nejlepší reference. Hned máte důvod makléři věřit. Přesto si makléře prověřte.
  • Výše provize není tak důležitá. Když zvolíte spolupráci s makléřem, který si řekne o nejmenší provizi, není to vždy dobře. I makléř potřebuje být motivován a férově odměněn. Vyšší provize taky velmi často znamená, že dáváte více peněz na propagaci a celý proces prodeje nemovitosti.
  • Ten, kdo navrhne nejvyšší prodejní cenu, nemusí být nejlepší. Je to stará finta horších makléřů. Přestřelit cenu a tím si získat klienta. Vy sice chcete utržit maximum peněz, s nereálnými požadavky však zažijete jen problémy. Sice pak můžete cenu snížit, ale zájemci, kteří už inzerát viděli, se na něj znovu dívat nebudou, ztratíte je.

Každopádně se vyplatí zvolit jen jednu realitní kancelář nebo makléře, a dát mu důvěru.

29.4.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.