Povinnosti prodávajícího při spolupráci s realitní kanceláří

Spolupráce s realitkou vám celý proces prodeje nemovitosti neuvěřitelně ulehčí. Faktem je, že prodejem strávíte minimum času, nemáte skoro žádný stres a máte jistotu, že vše proběhne hladce, bezpečně a bez problémů. Když jde vše dobře, pak jsou vaše povinnosti a vaše zapojení do prodeje minimální. Pojďme se podívat na klasický případ prodeje a zapojení klienta v současné koronavirové době.

Co musí prodávající obvykle absolvovat?

V praxi stačí, když prodávající absolvuje následující:

  • První schůzka na nemovitosti. Osobní setkání s makléřem na dané nemovitosti je nevyhnutelné. Tam si i ujasníte své představy, dohodnete se, jak bude spolupráce dále pokračovat.
  • Podpis smlouvy v kanceláři makléře. Dalším krokem je většinou setkání v kanceláři makléře, který už bude mít připravenu zprostředkovatelskou smlouvu. Tu vám může poslat už předem v elektronické podobě, abyste si ji mohli v klidu prostudovat. Tuto schůzku se dá po domluvě i vynechat a smlouvu podepsat hned na prvním setkání na nemovitosti.
  • Účast na prohlídkách není nutná. Když chce klient absolvovat prohlídky, je to samozřejmě možné. Lepší varianta však je, když svěří makléři klíče a nechá vedení prohlídek na něm. Jednak ušetří čas a druhak dá makléři prostor pro svou práci.
  • Podpis kupní smlouvy u advokáta. Když makléř sežene kupce a majitel bude spokojený s prodejní cenou, pak se osobně setká s makléřem i kupcem u podpisu kupní smlouvy u advokáta.
  • Předání nemovitosti. Poslední nutné setkání proběhne při předání nemovitosti novému majiteli. Klient zde jen podepíše předávací protokol a předá klíče a PENB (štítek energetické náročnosti budovy), který zajistí makléř.

To je téměř vše, takto probíhá ideální zakázka, ale samozřejmě se může stát, že bude nutné se setkat častěji kvůli dalším věcem. Každopádně platí fakt, že spolupráce se zkušenou realitní kanceláří a šikovným makléřem prodávajícímu ušetří spoustu času a starostí.

28.3.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.