Pro makléře - jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej

Jako makléř nebo realitní kancelář potřebujete mít dostatek nabídek nemovitostí na prodej. Není cílem jich mít co nejvíce. Abyste se o ně stíhali profesionálně starat. Ale přesto jsou nemovitosti k prodeji to hlavní, co ke své práci potřebujete. V tomto článku se podíváme, jakými způsoby se dají nemovitosti na prodej do nabídky získávat:

  • Studená volání. Není to moc příjemné, ale někdy je to účinná taktika. Obvolávat inzeráty lidí, kteří prodávají nemovitost svépomocí bez realitky a nabídnout jim své služby.
  • Online marketing. V dnešní době velmi efektivní nástroj, jehož základem je vlastní dobře připravený web. Klienti vás začnou sami oslovovat.
  • Sociální sítě. V kombinaci s vlastním webem je aktivita na sociálních sítích dalším místem, odkud budete získávat nové nemovitosti k prodeji.
  • Další druhy marketingu. Velmi účinný může být klasický marketing, kdy používáte tiskovou reklamu (billboardy, letáky, časopisy, reklama na autě aj.), ale také referenční a reciproční marketing.
  • Vést si databázi kontaktů a budovat vztahy s majiteli nemovitostí. Vyplatí se vést si databázi kontaktů a budovat dlouhodobé vztahy s majiteli činžovních domů, investory, majiteli bytů, rodinných domů, pracovníků developerských společností a vůbec s lidmi, kteří kolem vás v dané oblasti kolem nemovitostí točí.
  • Dny otevřených dveří a pořádání akcí. Abyste získali nové nemovitosti, můžete pořádat dny otevřených dveří u sebe v realitní kanceláři, ale také v prodávaných nemovitostech. Když jste šikovní, můžete pořádat i jiné akce typu seminářů nebo i společenských a sportovních akcí pro klienty, přátele a známé.
  • Bezplatné odhady nemovitostí. Když nabízíte nezávazné odhady nemovitostí, osloví vás lidé, kteří o prodeji třeba zatím jen uvažují. Mohou to být i odhady pro dědická řízení.

Existuje celá řada dalších způsobů, jak nemovitosti nabírat. Ideální je absolvovat nějaký seminář, nebo se přidat ke zkušené realitní kanceláři, kde se všechno naučíte!

16.8.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.