Proč často lidé nechtějí své nemovitosti prodávat

Vlastnictví nemovitosti je vysoce ceněné. Je to taková životní jistota, často se jedná o rodinné dědictví. Některé rodiny mají jasnou zásadu, že nemovitosti se neprodávají, jen nakupují, aby rostlo rodinné jmění. Prodávat nemovitosti, které lidé dostali od svých rodičů a prarodičů, se často považuje za hýření. Samozřejmě je to jen pohled některých, protože vždy záleží na tom, jak lidé použijí peníze, které za nemovitosti utržili. Jestli je investují do jiných nemovitostí, nebo do svého podnikání, zdá se to jako rozumná a férová investice.

Pro další generace

Hlavním důvodem, proč někteří lidé nechtějí nemovitosti prodávat za žádnou cenu, je rodinný instinkt. Snaha zanechat co nejvíce nemovitostí pro své potomky, pro další generace. Je to celkem logické a chvályhodné. Určitě lepší, než své nemovitosti rozprodat a prohýřit. Kdo by nechtěl zdědit pole, lesy, domy a další nemovitosti, které se dědí z generace na generaci, že? V dnešní době to sice znamená těžkou práci, starost o nemovitosti, jejich údržbu, ale vše se dá elegantně vyřešit. Přepsat na své děti, pronajmout apod.

Nemovitost je jistota – ceny dlouhodobě rostou

Pravdou je, že ceny nemovitostí v dlouhodobém horizontu neklesají, spíše naopak, stále rostou. Věřme, že v dalších dekádách nedojde k znárodňování, jako tomu bylo před rokem 1989, takže investice do nemovitostí a jejich předávání z generace na generaci vypadá jako rozumná volba. Dát svým dětem takovou podporu a jistotu, jakou nemovitosti představují, je bezesporu skvělý počin. Otázkou je, co s nemovitostmi udělají naše děti, ale to už je jen na nich.

Spousta lidí uvažuje ještě dále. Nestačí jim jen předat nemovitosti, které od rodiny dostali, svým dětem, ale během života se ještě snaží své majetky rozšířit. Investují své peníze do dalších nemovitostí, které tak přidávají do rodinného vlastnictví. Pro některé to dokonce představuje jeden z životních cílů. Jak jste na tom ve vaší rodině vy?

15.9.2020

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.