Proč nefunguje trh nemovitostí bez RK

V zahraničí, hlavně směrem na západ, je běžné, že drtivou většinu všech transakcí s nemovitostmi vedou realitní kanceláře a makléři (až 95 %). Podporují to zákony a lidé realitní kanceláře oslovují automaticky, když chtějí koupit nebo prodat nemovitost. I pronájmy se povětšinou řeší přes realitky. U nás to není až tak jasné, stále je zde spousta lidí, kteří chtějí ušetřit a snaží se prodávat svépomocí. To má spíše nevýhody, ale o tom už bylo napsáno dost a dost. V tomto článku se chceme podívat na to, proč je osoba makléře při jednání o prodeji či koupi nemovitosti tak důležitá. A proč je potřeba vybrat zkušenou realitku.

Bez makléře se lidé často nedomluví

Prodej nemovitostí je hlavně o domluvě lidí mezi sebou. Samozřejmě jsou zde různé virtuální prohlídky, spousty inzerátů, emaily, fotky, telefonáty, ale nakonec je to vždy o domluvě. A realitní kancelář zde funguje jako zprostředkovatel. Až příliš často se totiž stává, že se prodávající s kupujícím nemohou domluvit. Může v tom být antipatie, neschopnost vyjednávat, sebestřednost, vazba na nabízenou nemovitost a mnoho dalšího. V praxi se jasně ukazuje, že právě nadhled a role zprostředkovatele je to nejdůležitější, co osoba makléře respektive realitní kancelář svým klientům nabízí.

Makléř prodej dotáhne do konce

Makléř má nadhled a také znalosti realitního trhu. Přece jen se v tomto oboru pohybuje každý den, zažil už stovky různých prodejů, a věřte tomu, že každý prodej je jiný. To je na realitním řemesle velmi zajímavé. U každé nemovitosti jsou trochu jiné okolnosti, nároky a požadavky, jiná typologie klienta, exekuce, hypotéky, věcná břemena a spousta dalšího. Zkušený makléř však prodej nemovitosti dotáhne do konce, ideálně rychle a ke spokojenosti všech stran. Realitní kancelář zase zajistí, aby vše proběhlo bezpečně, správně a svým jménem transakci zaštítí. Trh nemovitostí by byl bez realitních kanceláří a makléřů ve velkém zmatku, nastala by spousta chyb a lidé by se často jen těžko dokázali dohodnout!

18.10.2020

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.