Proč si sami neurčovat prodejní cenu nemovitosti

Když chce člověk prodat nemovitost, nejvíce ho obvykle zajímá, za kolik je možné ji prodat. Jde o obrovské peníze, často celoživotní úspory. Jak prodejní cenu určit? Nejlepší je samozřejmě od začátku spolupracovat se zkušeným makléřem, který vás celým prodejem nemovitosti bezpečně provede. Spousta lidí se však snaží určit prodejní cenu sama. Je to logické, ale vlastníci nemovitostí z mnoha důvodů většinou určit vhodnou prodejní cenu nedokážou.

Vlastník není objektivní

Je to absolutně přirozené, vlastník se velmi často neumí na nemovitost podívat z nadhledu. V nemovitosti vidí všechny své investice, těžkou práci, vysokou pořizovací cenu, peníze za rekonstrukce apod. Navíc jsou vlastníci k nemovitosti často emočně vázáni, prožili v ní kus svého života, někdy i dětství, mají k ní nejrůznější vzpomínky. To všechno zkresluje majitelův pohled na nemovitost v tržním hospodářství.

Nejčastěji si vlastník myslí, že má nemovitost vyšší hodnotu, ale bývá to i obráceně. To souvisí také s charakterem člověka, s jeho sebevědomím a povahovými vlastnostmi.

Vlastník nevnímá negativa nemovitosti

Když už v domě člověk žije déle, některé věci mu ani nepřijdou na mysl, zvykl si už na ně. Z nadhledu jsou to však negativa, která snižují hodnotu nemovitosti - neprofesionálně provedené úpravy, stavební vady, drobné nedodělky, ale i nevýhody lokality, velikosti a orientace pozemku apod. Jako majitelé chceme vyzdvihovat hlavně pozitiva a hodnoty, které jsme do nemovitosti vložili. Cenu však určují i jiné faktory a kritéria. Jako majitel nemovitosti obvykle nemáme ani nadhled, ani znalosti makléře.

Jak cenu správně určit

Pomůže vám makléř, který zná dobře realitní trh, má přístup do správných databází, zná chování zájemců v dané lokalitě, ví, jaká je v současné době nabídka a poptávka, pracuje s cenovými mapami apod. Makléř vše vnímá objektivně a je odborník. On by měl nakonec odhadnout prodejní cenu nemovitosti, i když není majitelem…

24.3.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.