Prodej nemovitosti bez emocí

Když se chystáte prodat nemovitost, nejspíše uvažujete o tom, jestli ji zkusíte prodat sami, nebo budete spolupracovat s realitkou. Jednou z výhod, které spolupráce s makléřem přináší, je právě odstup a prodej bez emocí. Když totiž člověk prodává sám, často je na nemovitost vázaný, ve svých očích ji přeceňuje nebo podceňuje. Navíc mohou majitele ovlivňovat různé životní patálie – dluhy, exekuce, rozvod, nečekané úmrtí v rodině s následným dědictvím apod.

Majiteli obvykle chybí nadhled

Největším problémem majitelů je skutečnost, že jim obvykle chybí nadhled. Obzvláště když byli během života s danou nemovitostí pevně spjati. Typický příklad, kdy nadhled chybí, je situace, kdy majiteli zemře i druhý rodič, a jemu zůstane starý rodinný dům po rodičích. Majitel si pamatuje, kolik úsilí stálo rodiče dům postavit, a nechce dům prodávat za tržní cenu, protože se mu zdá nízká. Za vysokou cenu však dům nikdo nekoupí. Čas běží, opuštěný dům chřadne a majitel je nucen jít postupně s cenou dolů. Na začátku možná byly zájemci, ale teď už se neobjevují ani za sníženou cenu. Nakonec dům prodá až po dlouhé době, navíc za nižší cenu, než by dostal hned na začátku. Takových příběhů je spousta.

Nepříjemné životní situace nahrávají kupujícímu

Dalším případem, kdy emoce negativně působí na prodej nemovitosti, jsou situace, kdy má majitel osobní těžkosti. V takovém případě je těžké zachovat chladnou hlavu a nadhled. Někdo s prodejem kvůli životní situaci zbytečně spěchá, jiný raději nastřelí nižší cenu, aby měl nemovitost z krku. Další se zase nechce babrat v papírech. Obecně se špatně koncentruje, když se rozvádíte, jste v exekuci, v dluzích, nebo vám právě zemřeli rodiče.

Raději spolupráce s realitkou

Důvodů spolupráce s realitní kanceláří je spousta. V drtivé většině případů se to vyplatí, jen je potřeba oslovit zkušené a osvědčené makléře. Ti vám pomohou nemovitost prodat rychle, bezpečně a za co nejvyšší cenu!

14.9.2020

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.