Věnujte se práci, rodině a koníčkům - prodej nemovitosti nechte na makléři

Organizování a celý proces prodeje nemovitosti není na chvíli. Celá akce trvá obvykle měsíce. Když chcete svou nemovitost prodat za co nejvyšší rozumnou cenu, pak to opravdu asi chvíli potrvá. Vše se samozřejmě zrychlí, když budete prodávat za nízkou cenu, ale takto prodělat chce málokdo. Obecně platí, že když chcete mít z prodeje co největší výnos, stojí to více práce a času. I proto si bereme ke spolupráci zkušené realitní makléře.

Makléř musí být aktivní

Když si najmete dobrého, proaktivního makléře, nemusíte dělat vůbec nic, jen předložit dokumentaci k nemovitosti, podepsat smlouvy a zkontrolovat, že vám došly peníze na účet. Opravdu tak ušetříte spoustu času, energie a vyhnete se zbytečným stresům. Když je makléř aktivní, stojí ho to právě čas, který vy ušetříte. Kromě jiného bude řešit propagaci nemovitosti, telefonáty, organizace prohlídek, jednání o podmínkách prodeje, celkově komunikaci s bankou, katastrálním úřadem i potencionálními kupci.

Makléř vybere opravdové zájemce a povede prohlídky

Profesionální makléř vám může vybrat jen opravdové zájemce, může za vás vést prohlídky nemovitosti, může celý proces prodeje převzít. Ale samozřejmě se můžete dohodnout i na tom, že se budete prohlídek účastnit, a budete se podílet i na dalších věcech. To už je o konkrétní domluvě, vašich představách a požadavcích.

Investovat do profesionála se ve výsledku vyplatí

Úspora času při prodeji nemovitosti je však naprosto zásadní a není tak doceněná. Majitelé by se měli raději věnovat své práci a rodině, a ne trávit čas na prohlídkách, při tvorbě marketingu, nutnou administrativou a desítkami dalších aktivit, které jsou s prodejem spojeny. Určitě se vyplatí to nechat na prověřeném profesionálovi, kterému pak samozřejmě zaplatíte, ale aby vše proběhlo hladce, a vy prodali svou nemovitost co nejlépe, pak je taková investice rozhodně na místě!

26.2.2021

O mně

Mým posláním je spojovat lidi a nemovitosti, zajistit pohodlný přechod do nového domova, ale především usnadnit Vám proces prodeje Vaší nemovitosti.

 

Ve svém každodenním úsilí se zavazuji k poskytování služeb s maximální profesionalitou, zodpovědností a péčí. Realitní práce pro mě není pouze povoláním, je mým koníčkem, zdrojem radosti a nových přátelství.

 

Můj přístup k realitnímu obchodu je nejen pracovat pro klienty, ale opravdu tu pro ně být. I v nepříznivých situacích jsem k dispozici, abych podpořil své klienty při každém náročném kroku v procesu, jakým prodej a nákup nemovitosti bez pochyby je. Spolehlivost a pracovitost jsou mé silné stránky. Jsem cílevědomý, seriózní a odhodlaný v tom, co dělám.

 

Díky přijetí do RE/MAX Delux, kde mám tu čest být po boku opravdových profesionálů v realitním oboru, se najednou otevřeli obrovské možnosti. A to nejen mně, ale hlavně mým klientům, kterým tak mohu zajistit téměř nekonečné množství marketingových nástrojů. 

 

Využití Home-Staging, tvorby video-prohlídek, spolupráce s top profesionálními fotografy, 2D a 3D půdorysy, propagaci na prestižních realitních portálech. Nedílnou součástí naší práce je práce na sociálních sítích, na kterých jsem aktivní, tvořím efektivní kampaně pro podporu samotné inzerce a také zacílení na ideální kupující.

 

To vše má jediný cíl - Dosáhnout pro vás maximální ceny za prodej nemovitosti a vaší úplné spokojenosti.

 

Své klienty nejen zastupuji, ale také poskytuji vedení a poradenství, abych pomohl dosáhnout jejich cílů. Vždy dávám do své práce vše, protože vím, že spokojenost mého klienta je mým úspěchem.

 Děkuji za důvěru, kterou mi svěřujete, a těším se na naši budoucí spolupráci.

 

"Všechny naše sny mohou být skutečností, pokud máme odvahu je vidět, víru je dosáhnout a odhodlání pracovat na jejich splnění."

Marek Lautrbach

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.