5 pravidel, které pomohou prodat dům za nejvyšší cenu

Každý, kdo prodává rodinný dům, chce za něj i získat co nejvíce peněz. Je to logické. Jak ale v praxi opravdu prodat rodinný dům za nejvyšší možnou cenu? Vybrali jsme 5 základních pravidel, na které se zaměřit, abyste nejvyšší ceny dosáhli:

 

  1. Vybrat si špičkového makléře. Úplným základem je spolupracovat se zkušeným a šikovným makléřem nebo známou realitní kanceláří. Ta se postará hlavně o tvorbu nejlepšího inzerátu, který se dostane k těm správným zájemcům. A také vás bezpečně celým prodejem provede až ke zdárnému konci.
  2. Nespěchat a motivovat makléře. Vyplatí se netlačit na pilu, nespěchat a domluvit se s makléřem či realitkou tak, aby byli i oni motivováni k prodeji za co nejvyšší cenu. Někdy se podaří prodej v řádu týdnů, jindy měsíců, ale určitě se vyplatí počkat a nevyvíjet zbytečně tlak.
  3. Zaměřit se na přípravu domu k prodeji. To, jak se dům připraví k prodeji, je naprosto stěžejní. Lokalitu už samozřejmě nezměníte, ale dům se připravit dá. Můžete investovat do profesionálního homestagingu, nebo jen dům vyklidit, vymalovat, uklidit a naaranžovat tak, aby vypadal co nejlépe na fotkách i na osobní prohlídce.
  4. Zvážit rekonstrukci. Opravy běžných vad jsou jasné, ale možná můžete zvážit i větší rekonstrukci. Tady je potřeba si spočívat, jestli se to finančně vyplatí. Poradí vám makléř nebo někdo známý, kdo se pohybuje v oboru. Rekonstrukce stojí, čas, peníze a energii, ale někdy je to skvělá příležitost zvýšit výrazně prodejní cenu.
  5. Upravit zahradu. V neposlední řadě je dobré si uvědomit, že neprodáváte jen dům, ale i zahradu. Některé nemovitosti se prodávají o dost dráž právě kvůli zahradě. Tady lze skoro vždycky něco vylepšit bez velkých nákladů. Pozvat zahradnickou firmu, nebo zahradu upravit svépomocí.

22.8.2021

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.