Byt musí být před prodejem perfektně uklizený

Když chceme prodávat byt nebo i rodinný dům, je jasné, že je potřeba jej důkladně uklidit. V praxi se však až překvapivě často stává, že byty moc uklizené nejsou. Když si pak potencionální zájemce během prohlídky všímá drobků, pavučin, prachu nebo jiných nečistot, není to dobrý start. Zájemce si pak může myslet, že budou zanedbané i jiné části bytu, a vůbec ho to může od nákupu odradit.

Je jasné, že když v bytě stále bydlíme, navíc máme děti, pak není dost dobře možné mít byt pořád uklizený jako ze škatulky. Pro některé prostě úklid není priorita. Obecně však platí, že při prodeji nemovitosti by úklid prioritou být měl. Pečlivě neuklidit je zbytečná a jednoduchá chyba. Perfektní úklid vám totiž s prodejem dost pomůže.

Najměte si profesionály, nebo aspoň pozvěte kamarádku

Když už v bytě nebydlíte a jen jej pronajímáte, pak si můžete na úklid pozvat profesionální úklidovou firmu, která byt perfektně uklidí do posledního detailu. Další variantou je pozvat si na pomoc kamarádky, rodinu nebo kohokoliv, kdo vám s úklidem pomůže. Důležité je uklidit podlahu, umýt okna, utřít veškerý prach, otřít nábytek, umýt koupelnu a WC apod. Ať je byt nablýskaný a připravený k prodeji.

Pomůže i homestaging

K úklidu patří také profesionální příprava nemovitosti k prodeji, tzv. homestaging. Můžete si zaplatit homestaging, kdy vám profesionální firma pomůže co nejlépe připravit byt tak, aby se v něm potencionální kupci dobře cítili. Jde o uspořádání nábytku, doplňky, a celkově o to, ať vypadá byt elegantně, a kupující si lehce představí, že v bytě spokojeně žije. Dlouhodobé statistiky realitních kanceláří ukazují, že majitelé, kteří home staging využili, získali až o 15 % vyšší kupní cenu, což rozhodně není málo.

10.4.2021

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.