Dobře udržovaná nemovitost se prodává mnohem lépe

Pravdou je, že bydlení je hodně o emocích, o tom, jaký pocit z nemovitosti kupující má. Jde o hodně peněz a velké rozhodnutí a vlastní pocit kupujícího zde hraje velkou roli. Nemovitost se mu prostě musí líbit. Nakonec nejsou nejdůležitější ani peníze, ale právě tento pocit. I proto je dobré před samotným prodejem investovat peníze i energii do úklidu a přípravy nemovitosti k prodeji.

Co můžete udělat ke zlepšení stavu nemovitosti

Je toho spousta, co může člověk udělat, aby nemovitost vypadala dobře udržovaná. Pojďme se podívat na základní věci:

  • Profesionální homestaging. Když si zaplatíte homestaging, profesionální firma připraví vaši nemovitost tak, aby se nemovitost dobře nafotila k prodeji, vyhodí starý nábytek, naaranžuje prostor tak, aby vypadal co nejlépe.
  • Perfektní úklid. Před prohlídkami je nutné nemovitost pořádně uklidit, ať vypadá udržovaná a čistá. Můžete si pozvat profi firmu, nebo se do úklidu pustit sami.
  • Údržba zahrady. Když je součástí nemovitosti i zahrada, zkuste ji dát do pořádku. Ostříhat keře, posekat trávník apod. Klidně si pozvěte za pár tisíc zahradnickou firmu, hned se zlepší celkový dojem.
  • Vyvětrání nemovitosti. Nezapomeňte ani na čistý vzduch v bytě či domě. Nic nedokáže tak zkazit prohlídku nemovitosti jako několik dnů nevyvětraný vzduch a pach psů nebo koček.
  • Drobné opravy před prodejem. Možná si říkáte, že drobné opravy teď před prodejem už nemají cenu. Pozor, zrovna teď cenu mají. Opravte kliku, vyměňte žárovku, spravte garnyž, vymalujte koupelnu… Každý nedodělek může kupující využít jako příležitost k vyjednávání o slevě.

Určitě oslovte zkušenou realitní kancelář nebo makléře, který vám poradí, jak svou nemovitost na prodej co nejlépe připravit!

26.4.2021

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.