Investiční byt vybírejte tak, jako byste v něm sami bydleli

Investovat do nemovitosti je pro spoustu lidí investice bez rizika. Faktem je, že ceny nemovitostí dlouhodobě rostou a lidé budou vždy potřebovat někde bydlet. Sice je potřeba se o nemovitost starat, ale zase můžete mít pasivní příjem z toho, že svůj byt pronajmete. Dokonce i v dnešní koronavirové době ceny bytů neklesají. Jak si ale konkrétní byt vybrat? Bytů je k mání spousta, ale je jasné, že jako investice je dobré koupit pěkný byt, ve kterém byste klidně mohli sami bydlet.

Které byty jsou nejžádanější

Nejlépe se pronajímají byty v dobré lokalitě, aby se odtamtud dalo lehce dojíždět za prací, ale zároveň aby to nebylo daleko do přírody. Pojďme se podívat, jaké by měly být byty, po kterých je největší poptávka:

  • Byty v příjemném prostředí. Důležité je, aby kolem bytového domu bylo fajn prostředí, klidné dětské hřiště, poblíž zeleně, ne hned u frekventované cesty apod.
  • Byty v menším městě. Velmi oblíbené jsou byty v menších městech, ideálně blízko vlakové zastávky nebo nedaleko (ani moc blízko) dálnice.
  • Byty ve velkém městě blízko MHD. Když chce někdo bydlet v Praze nebo v Brně, hodí se bydlet blízko metra, tramvajové nebo autobusové zastávky, aby se dalo dobře dojíždět za prací.
  • Byty v oblíbené lokalitě. Celkově je důležitá příjemná a oblíbená lokalita, o kterou v budoucnu neklesne zájem.
  • Balkón, lodžie, sklep, parkování a dispozice bytu. V neposlední řadě rozhoduje i to, zda má byt balkón, lodžii, možnost bezpečného parkování, výtah apod. Důležitá je i orientace bytu (ideálně na jih či jihozápad) a dispozice bytu.

Když budete kupovat byt jako investici, zkuste se na věc podívat i tak, jestli byste byli sami ochotní v takovém bytě bydlet. Jestli ano, pak se s investicí do takového bytu nemůžete splést!

1.10.2020

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.