Jak fotit nemovitost v interiéru

Focení interiérů je v realitní branži jedna ze stěžejních záležitostí. Ideální je platit si profesionálního fotografa, ale stojí za to umět co nejlépe fotit i sám. Ať už jste makléř nebo člověk, který chce prodat svou nemovitost bez realitky. Interiéry jsou pro focení dost specifické, takže to v nich neumí ani každý profesionální fotograf.

Širokoúhlý fotoaparát a stativ

Základem kvalitních fotek je samozřejmě i dobrý fotoaparát. Ideální je širokoúhlý fotoaparát v kombinaci se stativem. Cílem pak je udělat přirozené fotky, které se co nejvíce podobají realitě. Nejlepší fotky jsou pak z rohů místnosti. Je potřeba postavit se do všech rohů a podívat se, odkud bude fotka nejlepší. Pro focení interiérů je ideální dát si stativ s foťákem dost nízko (cca metr od země). To platí u focení celých místností, ale fotíme i některé detaily.

Úpravy fotek

Fotograf fotky ještě po focení obvykle upravuje, ale jen lehce. Fotografie musí vypadat přirozeně a zároveň musí být reálné. Obecně platí, že se nesmí na fotkách nic zakrývat, aby pak nebyl zájemce na místě překvapený. Je to logické a platí to i pro popis nemovitosti, kde si také nemůžeme vymýšlet.

Pár zajímavých tipů

Z dlouhodobé zkušenosti našich makléřů a fotografů vám dáváme i několik drobných tipů k focení interiérů:

  • Rozmístěte nábytek tak, aby nebyl v řadě za sebou, ale šel dobře vidět.
  • Vyfoťte nějaké výhledy z oken a zařaďte je do prezentace.
  • Kromě focení samostatných pokojů je někdy zajímavé přidat i průhledy do jiných pokojů tím, že jednoduše necháte otevřené dveře.
  • Foťte interiéry i s pootevřenou skříní, ať jdou vidět reálné úložné prostory.
  • Dejte si pozor na to, co je vidět v zrcadlech.
  • Zkuste mít k fotoaparátu rovnou připojený tablet či laptop, aby se vám fotografie zobrazovaly ve velkém formátu a vy tak hned uvidíte, jestli není potřeba některé detaily doladit.

2.6.2021

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.