Jak vybrat a koupit chalupu na zimu

V posledním roce, kdy nám koronavirus dost omezil cestování, se obrovsky zvýšil zájem o rekreační nemovitosti, jako jsou chaty a chalupy. Je to logické. Když uvažujete o tom, že byste chtěli koupit chalupu, pak je dobré zvážit, jestli tam chcete jezdit i v zimě, protože chalupa či chata na zimu musí splňovat náročnější parametry než chalupa, kam se jezdí spíše v létě.

Pojďme se podívat na pár věcí, na které je dobré se při výběru chalupy na zimu zaměřit:

  • Celoroční dopravní dostupnost. Ověřte si, že k nemovitosti je dobrá dostupnost i během zimních měsíců. Jestli se komunikace upravuje i v zimních měsících.
  • Lyže a běžky v okolí. Lokalita je samozřejmě základ. Když rádi lyžujete a běžkujete, pak je dobré koupit chalupu, která je poblíž lyžařského vleku nebo běžkařských tratí, abyste to neměli v zimě daleko.
  • Vytápění a tepelná izolace. Ideální je koupit chalupu po rekonstrukci, abyste ji byli schopni rychle vytopit a aby byla slušně zateplená. Čím bude mít lepší tepelně izolační vlastnosti, tím samozřejmě lépe pro vás.
  • Chalupa před rekonstrukcí. Sehnat ve vybrané lokalitě zimní chalupu ve slušném stavu nemusí být zrovna jednoduché. Klidně můžete koupit starou chalupu a nechat ji zrekonstruovat podle svých představ. Když na to máte finance a energii, pak bude výsledek stát za to.
  • Lokalita je základ. V první řadě vás určitě bude zajímat lokalita, ať je to na horách, ať to nemáte z domu přes celou republiku, a hlavně ať se vám tam líbí. Ať už vyberete Krkonoše, Vysočinu, Jeseníky, Krušné hory, Beskydy nebo třeba Šumavu, musí se vám tam líbit!

Při výběru vhodné nemovitosti je ideální spolupracovat s makléřem, který vám poradí, a hlavně vám bude pravidelně dávat tipy na objekty, které by vám mohly vyhovovat a zrovna se nabízejí k prodeji.

23.8.2021

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.