Kam investovat ušetřené peníze? Do nemovitostí!

Je jasné, že díky pandemii bude inflace v tomto roce ještě vyšší než v roce minulém. A to není moc dobrá zpráva pro ty, kteří mají něco našetřeno. I proto se nabízí spousta možností k investicím. Investovat do něčeho, co má stálou hodnotu, nebo cena ještě v čase roste, to je ideální volba. A přesně toto jsou investice do nemovitostí. Nejlépe se investuje do bytů, ale můžete vybrat i jiný typ nemovitosti.

Češi investují konzervativně

Češi jsou typičtí tím, že investují nejraději s minimálním rizikem, konzervativně. Třeba do nemovitostí. Nákup nemovitostí je totiž nejen investicí ve smyslu toho, že vám bude nemovitost vydělávat (nájemníci platí nájem), ale je to i investice, kterou můžete časem předat svým potomkům. Po celé generace lidé své nemovitosti kumulují, aby je mohli předávat dalším generacím.

Koupit byt a pronajímat ho

Nejčastější variantou je pořízení vlastního bytu, ve kterém nebudeme bydlet, ale budeme ho pronajímat. Faktem je, že ceny bytů dlouhodobě rostou, dokonce i za časů pandemie. Obzvláště ve velkých městech, v Praze a Brně. A do budoucna se dá předpokládat, že jejich cena ještě poroste, protože výstavba nových bytů pokulhává a zájem o bydlení neklesá. Poptávka po bydlení je jednoznačně vyšší než nabídka bydlení.

Spolupráce se zkušeným makléřem

Když máte určitý obnos, který chcete do nemovitosti investovat, proberte to určitě se zkušeným makléřem. Ten vám poradí, jakou zvolit strategii. Můžete vyčkávat, a až se objeví nějaká zajímavá nemovitost, makléř vás osloví. To je ideální scénář, když není žádný spěch. Ale zvolit můžete i jinou strategii. Určitě však spolupracujte s makléřem, budete tak mít na své straně odborníka, který vás celým procesem bezpečně provede!

19.2.2021

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.