Kolik procent makléřů neuspěje

Spousta lidí si představuje, že pracovat v realitách je zlatý důl. Když prodá makléř nemovitost za 10 milionů, dostane odměnu řekněme 250 000 korun. To zní jako pohádka. Jenže v realitách je obrovská konkurence a v praxi je to tak, že spousta makléřů neuspěje. Neúspěchem myslíme to, že do roka s realitami skončí. Co myslíte, kolik procent makléřů tedy neuspěje?

Statistiky jsou celkem neúprosné. Faktem je, že více než 70% makléřů nevydrží v oboru déle než jeden rok. Když se však podíváme blíže, dá se tato statistika rozebrat na dvě části:

  • Makléři pod silnou značkou. Když jde makléř pracovat pod známou značku, například REMAX, pak je jeho šance na úspěch mnohem vyšší. V praxi zde uspěje každý druhý makléř (50 % odpadne). Vzdělává se, rozvíjí se a brzy začne i vydělávat.
  • Ostatní makléři. Když jedou začínající makléři na vlastní triko, nebo se přidají k neznámé realitní kanceláři, jejich šance na úspěch je ještě o dost nižší – uspěje jen jeden až dva z deseti (85 % makléřů do roka skončí). A to je velký rozdíl!

Proč noví makléři často neuspějí

Ať už jdou makléři ke známé značce nebo k neznámé, důvody neúspěchu jsou podobné. Obvykle jim chybí pracovitost, chuť se vzdělávat a odhodlání se zlepšovat. Mají představy o tom, že vše půjde hladce, nekousnou se a nevydrží. Jdou to jenom zkusit. Takoví neuspějí ani v jednom typu realitních kanceláří respektive neupějí v podnikání obecně!

Když však má nový makléř zápal a chuť, má mnohem větší šanci se prosadit u renomované realitky. Tam bude mít podporu, technologie, správné vedení, know-how a možnost se vzdělávat. RE/MAX dává svým makléřům maximum podpory, učí je, připravuje, povzbuzuje a stojí na jejich straně i v případě, že se jim na začátku něco nepovede.

28.10.2020

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.