Koupit, opravit a prodat

Když má člověk čas a chuť na nový projekt, může investovat do bytu nebo domu, opravit ho a následně prodat. Je to zajímavá forma investice. Samozřejmě to není pro každého, je potřeba být šikovný, ideálně člověk, kterého celá rekonstrukce bude bavit. Jestliže o podobném projektu uvažujete, čtěte dále.

Nejdříve je potřeba najít vhodný byt (nebo dům) ke koupi. Budeme se bavit o bytě, protože je to častější investice. Ideální byt je takový, který není v nejlepším stavu, dlouho tam nikdo nebydlel, nebo sice bydlel, ale nedělal zde žádné zásahy. Může to být byt po někom starším, nejlépe ve zrekonstruovaném domě, kde už jsou nová okna a zateplená fasáda. Ani toto však není nutnou podmínkou.

Když takový byt najdete a koupíte (pomůže vám realitka), můžete začít plánovat. Jestliže chcete byt obratem po rekonstrukci prodat, je dobré vytipovat si cílovou skupinu, které budete byt nabízet. Podle toho zvolíte formu rekonstrukce a design bytu (typ podlah, dveří, obkladů, koupelny, kuchyňské linky apod.).

Jak vytvořit moderní byt

Rekonstrukce by měla začínat od podlahy. Udělají se nové rozvody vody, elektřiny, plynu i topení. Nové budou nejen podlahy, ale také dveře včetně zárubní, kompletní vybavení koupelny i kuchyňský kout. Je skvělé vychytat i detaily, jako je osvětlení nebo elegantní lišty. Celá rekonstrukce je docela nákladná, časově i finančně, ale výsledkem je moderní byt, který se tomu starému vůbec nepodobá.

Přichází čas najít kupce a byt prodat. Tady je opět čas spolupracovat s šikovnou realitkou, která vytvoří i vizualizaci bytu včetně vybavení, přesně podle rozměrů a materiálů. Byt se může inzerovat ještě před dokončením. Prodejní cena vám pak musí vrátit veškeré náklady na materiál i váš čas. To, co je navíc je váš zisk!

4.5.2021

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.