Makléř by měl budovat vlastní portfolio klientů

Jedním ze základních stavebních kamenů každého makléře jsou kontakty. Vlastní databáze různých kontaktů, portfolio klientů, investorů, ale i různých odborníků - právníci, finanční poradci, stěhováci, fotografové, programátoři, jednoduše nejrůznější lidé, se kterými makléř spolupracuje. Takovéto portfolio nebo databáze je základem úspěchu. Jsou to lidé, které můžete pravidelně oslovovat, o které se můžete opřít, nebo přes ně získat další zakázky.

Jak ze začátku portfolio klientů budovat

Obzvláště na začátku své makléřské dráhy je třeba být trpěliví. Není dobré se vnucovat, ale rozšiřovat svou databázi můžete i celkem nenásilně za pomoci sociálních sítí, online marketingu nebo i tištěné inzerce. Ideální je šířit svou novou profesi přes okruhy svých přátel, kamarádů a známých. Když se pak vaše práce postupně rozjede, nové kontakty se budou samy nabalovat. Zpočátku to nebude úplně jednoduché, ale vaše vynaložená energie do vytváření vztahů s klienty se vám časem určitě vrátí.

Budování vztahů

Úspěšný makléř by však neměl budovat jen vztah s prodávajícím, kterého zastupuje. Měl by jednat příjemně, férově i proaktivně v podstatě s každým, s kým se pracovně setká. Velmi často se například stává, že když si během určitého prodeje nemovitosti vybuduje vztah s kupujícím, může snadno v rámci jednoho obchodu získat druhého klienta nebo referenci. Takto postupně šíří své dobré jméno.

Faktem je, že většina zakázek časem přichází přes osobní doporučení. Doporučení bývalých klientů, doporučení známých i dalších lidí, kteří o vaší práci slyšeli. Z toho jasně vyplývá, že je nutné chovat se férově, nabízet kvalitní služby a celkově si budovat dobré jméno v oboru. Bez toho se každopádně neobejdete. A vězte, že je to práce na celou profesní kariéru!

6.3.2021

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.