Makléř jako vyjednavač na vaší straně

Jestli pochybujete o tom, zda oslovit ke spolupráci při prodeji své nemovitosti makléře či realitní kancelář, tak se podíváme na to, co vám taková spolupráce přinese. Kromě toho, že máte v zádech zkušeného poradce, který vyřídí veškeré formality a provede vás prodejem začátku do konce, by měl být makléř také výborný vyjednavač. A věřte tomu, že až u poloviny případů se při prodeji nemovitostí vyjednává o ceně. Kupující chtějí velmi často z nějakého důvodu slevu, zkoušejí to.

Makléř vyjednává bez emocí

Váš makléř vás bude po celou dobu podporovat, společně určíte prodejní cenu i strategii prodeje. Makléř pozná ze zkušenosti opravdové zájemce, a bude za vás vyjednávat co nejlepší podmínky. Může se stát, že schválně zvolíte strategii vyšší prodejní ceny s tím, že pak nabídnete slevu. Anebo vám prodejní cenu nemovitosti makléř navýší aukcí. Nebo naopak nemovitost kupujete, a když máte s sebou makléře, může si o slevu říct on namísto vás.

Většina lidí, kteří prodávají či kupují nemovitost, jsou rozrušeni, protože jde o obrovské peníze. Když přijde žádost o slevu, reagují v emocích. Případně se bojí o slevu si říct. Od toho je s vámi makléř. Zkušený makléř je prostředníkem, který zastupuje zájmy svého klienta, pomůže mu právě ve vypjatých emotivních situacích, které se s prodejem a nákupem nemovitostí velmi často pojí. Tyto situace pak také rozhodují o tom, zda se nemovitost prodá, nebo jestli ušetříte desítky tisíc korun.

Makléř je odborník i poradce

Kromě vyjednávání je pro vás makléř hlavně odborník, důvěryhodná osoba, která vám poradí. Proto je důležité oslovit osvědčenou realitní kancelář, buď na doporučení svých přátel, nebo alespoň realitní kancelář, která má dobré jméno (nebo i světovou značku). Tady máte skoro jistotu, že se bude jednat o férové profesionály!

4.2.2021

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.