Makléř začne vydělávat až po několika měsících

Makleřina je oblíbené podnikání ve světě, spousta lidí to chce vyzkoušet. Faktem je, že uspěje jen zlomek makléřů. Drtivá většina do roka skončí (více než 75 %). Jedním z důvodů je i skutečnost, že makléři začnou obvykle vydělávat až po několika měsících. První měsíce se totiž učí, vzdělávají a získávají zkušenosti. Když chce totiž někdo prodat nemovitost, těžko ji svěří do rukou úplnému začátečníkovi.

Na začátku je to spíše investice

Když to makléř myslí vážně, musí být připraven do sebe ze začátku něco investovat. Než se začne jako makléř živit, je potřeba investovat do školení, kurzů, zkoušek a také do vlastní propagace. Když do toho jde naplno, do plusu se obvykle dostane už po několika měsících. Když začínáte sám, nemáte prakticky šanci. Nejlepší je začít pod známou značkou.

Některé realitky dávají makléřům velkou podporu

Makléř potřebuje na začátku mentora, staršího a zkušenějšího učitele, který ho zasvětí do světa realit. Tady pomůže začít pod známou značkou, jako je například REMAX. I přesto bude období na začátku kariéry spíše ztrátové. Důležité je vybrat si správnou realitní kancelář, kterou vede člověk, který sám reality dělal a začínal jako běžný makléř. Kancelář, kde se vám budou skutečně každý den věnovat několik prvních měsíců vašeho podnikání!

Makléř bez silné realitky má velké náklady

Možná se to nezdá, ale když jede makléř sám na sebe, má dost vysoké náklady. Zadarmo to nemá ani jako člen realitní kanceláře. Mezi hlavní náklady patří vzdělávání, právní podpora, profesionální fotograf, webová prezentace, placená inzerce, náklady na cestování apod. S většinou těchto nákladů pomůže právě profesionální realitní kancelář, proto je mnohem jednodušší začít jako makléř pod křídly jedné z nich. Tak co, chcete se stát makléřem i vy?

5.11.2020

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.