Motivace makléře je vyšší, když prodává nemovitost jen on sám

V dnešní době se ještě někdo méně informovaný možná najde, kdo nechává prodávat svou nemovitost přes více realitních kanceláří a makléřů. Myslí si, že to celý proces urychlí, ale není to moc rozumné a v praxi to vypadá tak, že pro nikoho není taková nemovitost priorita. Makléři mají nižší motivaci, necítí důvěru, majitel pořádně neví, kolik a jací zájemci se ohlásili. Navíc zájemci o takovou nemovitost automaticky ztrácejí zájem…

Prodej přes více makléřů má i další nevýhody:

  • Umělé snižování ceny. Když nemovitost nabízí více makléřů a realitních kanceláří, vzniká zbytečně umělá rivalita, a makléři tak tlačí cenu dolů, aby prodali oni.
  • Pochybnosti zájemců o nemovitosti. Když má jedna nemovitost více inzerátů, vypadá to podezřele. Může se zdát, že se nemovitost špatně prodává, nebo je s ní nějaký problém.
  • Mix informací. Majitel obvykle nedostává všechny informace, protože je ve hře příliš mnoho lidí. Neví, kolik a jakých zájemců se ozvalo, nemá prodej pod kontrolou.
  • Laxnost makléřů. Když nemá makléř velkou důvěru, může být laxní a o prodej dané nemovitosti se zajímá jen okrajově. Nedá do toho všechno.

Vyberte jednoho důvěryhodného makléře!

Naopak když má makléř od majitele nemovitosti absolutní důvěru, může se prodeji věnovat na sto procent. Má větší motivaci dát do prodeje všechno, vytvoří perfektní inzerát a věnuje zakázce více času, investuje do zakázky spoustu finančních prostředků. Je to pro něj priorita, což pozitivně ovlivní průběh celého obchodu. Makléři a realitní kanceláře vám mohou naslibovat cokoliv, aby si vás získali, ale když mají výhradní právo zprostředkování prodeje, pak jsou na vaší straně a budou za vaši věc bojovat. A to je to, co od makléřů lidé chtějí. Takže myslete i na motivaci makléře, vyberte si toho pravého a nechte prodej jen na něm!

2.11.2020

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.