Odhad ceny nemovitosti nabízejí realitky často zdarma

Určit optimální prodejní cenu nemovitosti je základ úspěšného a rychlého prodeje. Není to tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Obecně platí, že když cenu přestřelíte, nemovitost neprodáte, naopak když ji dáte moc nízkou, zbytečně se připravujete o desítky až stovky tisíc korun. Určitě se vyplatí konzultovat určení prodejní ceny nemovitosti s odborníkem!

Dobré je, že když oslovíte realitní kancelář, obvykle vám nabídne, že vám pomůže určit prodejní cenu zdarma, aniž byste se zavazovali ke spolupráci s danou realitkou. Můžete tak oslovit klidně i více realitních kanceláří. Ke spolupráci si pak nejlépe vyberte takovou, která na vás působila nejdůvěryhodněji a zároveň i velmi profesionálně. Rozhodně je lepší podepsat výhradní spolupráci s jednou realitní kanceláří, než nabízet svou nemovitost přes více realitek. Působí to zmatečně a neprofesionálně.

Jak poznáte dobře určenou cenu

Když zveřejníte inzerát (sami nebo přes realitku), měl by se první zájemce ozvat nejpozději během pár dnů, řekněme do týdne. Když se nikdo dlouho neozývá, nejspíše jste cenu přestřelili. Naopak když se během pár dnů ozvou desítky nadšených zájemců, cenu jste asi dali zbytečně nízkou. S tím se však dá pracovat, zkušená realitka může například obratem uspořádat aukci a vy nakonec prodáte svou nemovitost za maximum možného.

Problém je, když cenu nadhodnotíte. Inzerát leží na několika serverech, a když se na něj po pár měsících někdo podívá, zdá se mu divné, jak je možné, že je tam už tak dlouho. Pomyslí si, že je tam asi nějaký háček a raději se ani neozve, i když by jinak třeba zájem měl.

Neváhejte a požádejte o odhad prodejní ceny vaší nemovitosti některou známou realitní kancelář. Nemáte co ztratit, navíc získáte praktické informace, které vám pomohou nemovitost co nejlépe prodat.

16.9.2020

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.