Prodat byt prvnímu zájemci nebo udělat aukci?

Když si najmete makléře, určitě očekáváte, že bude stát na vaší straně! To znamená, že se snaží prodat vaši nemovitost za dohodnutou cenu. Co ale dělat v případě, že je jasné, že o vaši nemovitost je hodně zájemců? Možná jste cenu podhodnotili a vaši nemovitost bude možné prodat za výhodnějších podmínek. Tady hodně záleží na konkrétní realitní kanceláři.

Někteří makléři budou rádi, že mají splněno, a prodali by nejraději nemovitost hned prvnímu zájemci. Jiné realitky vidí, že zájemců je více, a pokusí se ze situace vytěžit maximum. To znamená, že uspořádají se zájemci jednoduchou aukci. Tato druhá varianta je pro majitele rozhodně výhodnější, protože může získat desítky i stovky tisíc navíc. A to by měl být i cíl makléře. U nás v RE/MAXu je toto samozřejmostí!

Open house a následná aukce

Prodej pomocí jednoduché aukce přichází v úvahu jen v případě, že máte více vážných zájemců. Obvykle se tito zájemci objeví rychle po vydání inzerátu. Když je zájemců více, může realitka během týdne provést nemovitostí všechny zájemce a domluvit s nimi následný termín aukce, kde se rozhodne, který zájemce a za jakých podmínek nemovitost nakonec koupí. Zkušená realitní kancelář zorganizuje takovou aukci tak, aby to zájemcům přišlo úplně přirozené.

Když se zájemci nehrnou

Ne každá nemovitost přitáhne spousty zájemců. Důvodem může být vysoká cena, specifická nemovitost, stav nemovitosti nebo jednoduše málo atraktivní lokalita. Když se dlouho nikdo neozývá, a pak se objeví jeden zájemce, aukce moc nemá smysl. Prodávající je rád, že se někdo ozval a o nemovitost má zájem. V takovém případě je přirozené prodat nemovitost prvnímu zájemci a moc nevyčkávat a nečekat na zázrak.

Základem je profesionální přístup realitní kanceláře, proto se ještě před rozjetím prodeje na toto téma s makléřem pobavte.

26.8.2020

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.