Realitní trh v roce 2021

Máme za sebou dost zvláštní rok 2020, ale před sebou o nic méně zajímavý rok 2021. Těžko odhadovat, jak se situace s pandemií bude vyvíjet, ale co se bude dít na realitním trhu se zhruba odhadovat dá. Hlavně proto, že víme, jak realitní trh fungoval v roce minulém. Na jaře, když přišla první koronavirová vlna, zažili jsme krátký a logický propad zájmů o nákup a prodej nemovitostí. Covid byl něco nového, lidé měli strach. Během dvou měsíců se však byznys s realitami rozjel zase naplno a v létě se dosahovalo i na maxima v obratu za poslední desetiletí.

Ceny nemovitostí porostou

V roce 2021 se očekává podobný zájem o nemovitosti jako v roce 2020, trh by neměl stagnovat. Jedním z důležitých faktorů je i skutečnost, že hypotéky jsou stále levné (úrokové sazby jsou na úrovni jara 2017), inflace je na vzestupu, takže logicky ceny nemovitostí porostou. Kromě nemovitostí ve špatném stavu a v málo atraktivní lokalitě. V Praze, Brně a dalších velkých městech ceny nemovitostí klesat také pravděpodobně nebudou, naopak. Tempo růstu cen asi nebude kdovíjaké, ale není třeba se bát, že by ceny nemovitostí klesaly či stagnovaly.

Zvýší se zájem o rekreační objekty

I díky nejistotě cestování do zahraničí se stále zvyšuje zájem o chalupy, chaty a další rekreační objekty. Jejich ceny tak rostou rychleji než ceny bytů či rodinných domů.

Kromě toho se nejspíše objeví v nabídce řada hotelů a penzionů, které dostaly díky omezujícím opatřením velkou ránu. Takové objekty budou kupovat investoři, a ve velkých městech je mohou přestavět na byty či apartmány. V tomto sektoru se počítá až s třicetiprocentním nárůstem prodejů.

Jestli chcete prodat či koupit nemovitost, proberte to určitě se zkušeným makléřem, který vás celým procesem bezpečně provede a bude stát po celou dobu na vaší straně.

13.1.2021

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.