Studentské koleje nebo nájem?

Myslíte, že v dnešní době preferují studenti spíše bydlení na studentských kolejích nebo v pronajatém bytě? Obecně platí, že studentské koleje jsou levnější, a kdo je nezažije, o něco ze studentského života přichází. Na druhou stranu tam nemá člověk tolik prostoru na samotné učení, chybí klid a ticho. V současné době se trochu smazává finanční rozdíl, protože ceny pronájmů jdou lehce dolů, zatímco ceny na kolejích stoupají. Co byste zvolili vy?

Život na kolejích je zážitek

Setkávání s ostatními studenty, společné akce, párty, sport, jednoduše zábava a kontakt se spolužáky, to všechno ke studentskému životu odjakživa patří. Na kolejích si často najdete kamarády na celý život. Hůře se tam sice soustředí, ale je to opravdu velmi inspirativní prostředí, ze kterého vznikají nejrůznější nápady. Takové kontakty, jaké na kolejích najdete, mohou být nakonec mnohem důležitější, než obor, který vystudujete. Protože univerzita není jen o učení, ale právě i o kontaktech do života.

Bydlet v pronájmu je lepší pro studijní výsledky

V pronajatém bytě si lépe zjednáte klid a pořádek. Navíc v současné době koronaviru se většina bytů, které byly zaměřené na krátkodobý pronájem (např. přes Airbnb), opět nabízí k dlouhodobému pronájmu, takže ceny nájmů například v Praze klesají. A studenti mají větší výběr nejrůznějších bytů. Studentský byt může být také skvělé místo pro zábavu, setkávání, ale určitě je i vhodnější ke studiu než pokoje na kolejích. Samozřejmě záleží na tom, jaké si to uděláte, jaké máte spolubydlící a pravidla.

Úplně nejlepší pro klidné studium je mít vlastní bydlení. Nemusíte mít spolubydlící a můžete se plně věnovat studiu. Je však dost možné, že si v budoucnosti s odstupem času řeknete, že jste vynecháním studentských kolejí o něco ze studentského života přišli!

4.9.2020

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.