V kolika letech do realit? Má mladý vůbec šanci?

Práce makléře je lákavá pro spoustu lidí bez ohledu na věk. Samozřejmě tak jako v jiných oborech mají výhodu lidé se zkušenostmi, ale i mladí lidé mohou na trh nemovitostí proniknout. Obecně určitě stejně platí, že čím dříve se řemeslo člověk učí, tím lépe. U realit je to sice jiné než třeba u tesařiny, ale princip je podobný. Důležitá je pracovitost, chuť se vzdělávat, spolehlivost, zodpovědnost a selský rozum.

Nejlepší je začít pod renomovanou značkou

Začínající makléři udělají nejlépe, když začnou na počátku kariéry spolupracovat se světovou značkou, což je v realitách například REMAX, který má i v Česku spoustu poboček. Když budete pracovat pro takovou značku, budete se přirozeně učit od starších kolegů, učit od těch nejlepších, budete mít možnost, možná i povinnost se dále v oboru vzdělávat, budete mít k dispozici nejlepší technologie a know-how. Jak se bude vaše kariéra vyvíjet dále, to se uvidí, ale na začátek je spolupráce s renomovanou značkou ideální.

Makléř by měl být zkušený životem

Práce makléře spočívá často v tom, že jedná s lidmi. S prodejci, potencionálními kupci, s právníky, s úřady apod. Určitě záleží na povaze, vyspělosti a celkovém charakteru člověka, ale s realitami začíná před 30 rokem věku málokdo. Určitá zralost je zde prostě potřebná.

Mladí makléři však mají i své výhody. Může to být mladistvý životní elán, atraktivní vzhled, přímočará komunikace, znalost moderních technologií, nezatíženost předsudky starších generací, vitalita a „drajv“.

Nakonec se dá říct, že obecně platí, že čím dříve makléř začíná, tím lépe, protože nabírá zkušenosti v oboru po celou kariéru. Svět se mění a s ním i všechny technologie, postupy a další věci kolem realit. I mladí zde mohou uspět, když tomu dají vše, mají dobré vedení, jsou spolehliví a inteligentní!

30.10.2020

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.