V zimě je čas se zastavit, a rozmyslet, co s nemovitostmi

Vánoční svátky, koronavirová pandemie a zimní čas. To vše nám dává šanci se zastavit. Většina z nás má více času, méně povinností a tím pádem i možnost se pořádně zamyslet nad důležitými věcmi a rozhodnutími. Mezi důležitá rozhodnutí patří prodej nebo nákup nemovitosti. Možná to máte v hlavě už delší dobu, ale teď může být čas se konečně rozhodnout.

Těžko se odhaduje, jak bude svět kolem nás vypadat v dalších měsících a letech, jisté je, že už stejný jako před pandemií nebude. Ale nemovitosti tady budou i nadále, takže investovat do nich určitě není špatný krok. Stejně pandemie ukazuje, že ceny nemovitostí se nijak závratně nemění ani v tak nepředvídatelných časech, jaké byly v roce 2020 a jaké budou nejspíše i příští rok.

Coronavir realitní obchody nezastavil

Když se rozhodnete pro prodej nebo koupi nemovitosti, nemusíte se bát, že je to v těchto časech problém. Nabídka i poptávka je zde pořád. Minimalizují se osobní setkání, ale přesto celý realitní trh funguje. Samozřejmě si dvakrát rozmyslíte, na které prohlídky půjdete, na ty vybrané však stejně nakonec osobně dorazíte. Roušky, dezinfekce a další opatření jsou normální a při prohlídce vás neomezí.

Ideální je spolupráce s realitkou

Když nemovitost prodáváte, nejlepší je nechat to na osvědčené realitní kanceláři. Výhodou je, že nemusíte absolvovat prohlídky nemovitosti se zájemci, a samozřejmě máte k dispozici veškeré služby, které realitní kancelář nabízí. Včetně profesionální prezentace vaší nemovitosti, a její rozšíření mezi maximum relevantních zájemců.

Zastavte se, v klidu si vše rozmyslete a s klidným srdcem se rozhodněte, jestli chcete některou svou nemovitost konečně prodat, nebo do jiné investovat. covidu-19 navzdory!

25.12.2020

O mně

„Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž“

„Neříkejte nemůžu, řekněte, jak to můžeme udělat.“

 

V dynamickém světě realitních transakcí vyniká jedinečná osobnost, která přináší nadšení, odhodlání a unikátní přístup. Jsem právě takovým člověkem, který se s vášní věnuje své práci a hledá inovativní způsoby, jak dosáhnout jedinečných výsledků pro své klienty.

 

Před třemi lety se můj manžel připojil k realitní kanceláři RE/MAX  Delux, prošel úžasným školením, a stejnou cestou jsem se vydala i já. To bylo rozhodující pro moji touhu postavit se na vlastní nohy a být samostatná. Splnil se mi sen. Zapojila jsem se do fotografování a natáčení videí pro manžela a kolegy a dnes již nabízím tyto služby na té nejvyšší kvalitativní úrovni. Společně s manželem tvoříme tým i v pracovním životě a je to naprosto úžasné, i když někomu to může připadat, jako opravdová šílenost, ale nám to vyhovuje. Společně jsme silnější!

 

Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je schopnost přistupovat ke každé nemovitosti individuálně a s maximální důvěrou. Chápeme, že každý klient a každá nemovitost jsou unikátní, a proto hledáme ta nejlepší řešení, která odpovídají vašim konkrétním potřebám. Vždy pracujeme a dáváme každé nemovitosti maximum s důrazem na inovace a moderní technologie. Přinášíme do své práce špičkové nástroje a strategie, které usnadňují a zrychlují celý realitní proces pro vás, naše klienty.

 

Mimo realitní svět jsem přátelská, tvrdohlavá a vždy se snažím vyjít vstříc potřebám lidí kolem sebe. Pro mě není slovo „ne“ akceptovatelné; vždy hledám možnosti a řešení. Jako Býk ve znamení horoskopu odmítám slova typu „to nedáš“ nebo „nemáš šanci“, a s hrdostí dokazuji, že když se chce, všechno na světě je možné.

 

Se mnou a mým manželem na palubě, můžete očekávat jedinečný a bezstarostný realitní zážitek. Neseme s sebou vášeň pro práci a odhodlání k dosažení nejlepších  výsledků pro naše klienty. Jedinečný osobním přístup, moderní nástroje a inovativní myšlení.

 

Prožijte s námi SVŮJ realitní sen!

Marie Seidlová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.