Dobrý makléř prodá nemovitost za nejlepší možnou cenu

Jedním z hlavních důvodů, proč si lidé platí makléře, je důvěra v to, že dokáže prodat jejich nemovitost za vyšší cenu. A dobrý makléř to dokáže! Makléř by měl být schopen přesně vypočítat hodnotu prodávané nemovitosti. A se svými zkušenostmi i najít kupce, který je tuto cenu, nebo ještě lépe o něco vyšší cenu, ochoten zaplatit.

Vyzdvihnutí předností a důraz na detaily

Realitní makléř má nejen srovnání cen z okolí, zná vývoj realitního trhu, a ze zkušeností odhadne poptávku, ale dobrý makléř má i něco navíc. Dokáže cenu vaší nemovitosti zvýšit na základě logických argumentů a detailů, kterých si možná každý nevšimne. Umí vyzdvihnout přednosti nemovitosti, jako je třeba orientace bytu na světovou stranu, technický stav, dopravní dostupnost, sociální vybavenost apod. Umí využít každý detail k tomu, abyste prodali za co nejvyšší cenu.

Cena se nesmí přestřelit

Kromě toho makléř nemá k nemovitosti žádné emoční vazby, chová se čistě racionálně. Cenu ani nepodcení, ale ani nepřestřelí, což se prodejcům často stává, a z jejich nemovitostí se pak stávají tzv. "ležáky", které leží na realitních serverech až příliš dlouhou dobu. Určit vhodnou prodejní cenu je umění, ale je nutné, aby šla ruku v ruce s perfektní propagací, která by měla být založená na přípravě nemovitosti k prodeji, profesionálních fotkách, 3D prezentací, videem a chytré prezentaci. To vše vám dobrý realitní makléř zajistí v rámci svých služeb.

Ať je makléř motivovaný

Každý makléř určuje svou provizi trochu jinak, nejčastěji jde o určité procento z kupní ceny. Ještě lepší pro motivaci makléře, aby prodal co nejdráž, je dát mu speciální bonus. To znamená určit minimální částku, za kterou je potřeba nemovitost prodat, a vše co bude nad touto částkou třeba rozdělit napůl mezi makléře a majitele. To už je pro makléře slušná motivace navíc! A spokojené jsou nakonec obě strany!

28.2.2021

O mně

Ing. Markéta Ježková

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.