Standard prezentací nemovitostí se zvedá

Je jasné, že o rychlosti a vůbec úspěchu prodeje nemovitosti, rozhoduje kromě ceny a lokality hlavně prezentace nemovitosti. V posledních letech i díky technologiím standard prezentací nemovitostí rychle stoupá. Když budete mít horší prezentaci, máte významnou nevýhodu oproti podobným nemovitostem. Když však spolupracujete s moderní realitní kanceláří, měla by se o dokonalou prezentaci samozřejmě postarat.

Do nabídky jdou byty z Airbnb

Dalším důvodem, proč se zvyšuje kvalita prezentací je i skutečnost, že se nově pronajímají i prodávají nemovitosti, které se krátkodobě pronajímaly přes Airbnb. Důvod je jasný, koronavirus z velké části zmrazil cestování a příliv turistů. Byty a další nemovitosti z Airbnb mají obvykle fotky a celkovou prezentaci velmi dobře zpracovanou, čímž se standard prezentací zase o něco zvedá.

Spolupráce s designérem, homestaging a další finty

Jestli prodáváte nebo pronajímáte s realitkou, konzultujte s nimi, jak budou prezentaci tvořit. Když do toho jdete svépomocí, pak určitě zvažte spolupráci s bytovým designérem a s profesionálním fotografem. Fotky jsou alfa omega každé prezentace. Ve hře může být home staging, což je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Všechno jsou to sice drahé investice navíc, ale ve výsledku vám pomohou prodat nemovitost rychleji a možná i za podstatně vyšší cenu.

Kromě fotek jsou důležité logicky i další aspekty prezentace. Přesný a jasný popis, půdorys, případně i videoprohlídka. A v neposlední řadě o úspěchu rozhoduje vhodně nastavená prodejní cena nemovitosti.

Určitě se vyplatí oslovit zkušenou realitní kancelář, ideálně známou značku, která má k dispozici nejnovější technologie a za sebou dlouholeté zkušenosti a podporu značky. Může to být například RE/MAX, který úspěšně působí prakticky po celém světě!

17.9.2020

O mně

Ing. Markéta Ježková

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.