Tipařská provize až 15 % z úspěšné zakázky

V nemovitostech se točí velké peníze a jednotlivé realitní kanceláře a makléři mezi sebou bojují o zakázky. Pravdou je, že dobrý makléř si dlouhodobě buduje své jméno či značku, a časem mu chodí stále více klientů na doporučení. Úspěšná realitní kancelář však shání zakázky různými cestami, a spolupráce s tipaři je jednou z nich.

Jak tipařina v praxi funguje

Tipař je v realitním světě člověk, který pomáhá makléři seznámit se s majitelem nemovitosti, kterou chce prodat. V praxi je to tak, že když má člověk ve svém okolí někoho, kdo uvažuje o prodeji své nemovitosti, tipař se pokusí spojit tohoto člověka s daným makléřem. Když se ti dva dohodnou a makléř nemovitost prodá, dostane tipař určitou finanční odměnu. O její výši se předem dohodne s danou realitkou nebo přímo s makléřem.

Kolik si tipař vydělá

Tady záleží na konkrétní domluvě s realitní kanceláří. Ideální je, když si tipař vybere ke spolupráci opravdové profesionály, kteří mají ve světě realit dobré jméno. Přece jen svým známým někoho doporučuje, takže je na místě, aby věřil i kvalitě služeb makléře. Tipař si obvykle vydělá určité procento z provize, kterou si realitní kancelář účtuje. Bývá to 10 až 15 %. Když doporučí makléře na zajištění pronájmu, vydělá si méně, než když jde o prodej bytu, nebo dokonce prodej celého bytového domu.

Je to férová domluva, ze které profitují všechny tři strany - tipař, makléř i prodávající.

Tipař nemá žádné závazky ani povinnosti k dané realitní kanceláři, vše je transparentní, makléři podepisují se svými tipaři i tipařské smlouvy, a po vyplacení provize klientem okamžitě posílají peníze svému tipaři. Je to jednoduchý a nezávazný přivýdělek.

Máte-li zájem si takto přivydělat v Brně a okolí, kontaktujte realitní kancelář REMAX Delux!

11.2.2021

O mně

Ing. Markéta Ježková

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.