Ve světě realit jsou lidé velmi obezřetní. Jde o velké peníze, často se jedná o celoživotní úspory nebo částky, které jsou úplně mimo běžnou realitu lidí. O to důležitější je důvěryhodnost a dobré jméno realitní kanceláře, se kterou prodávající nebo kupující spolupracují. Obzvláště v této složité koronavirové době lidé svěřují své nemovitosti mnohem raději realitním kancelářím známých značek, než nováčkům či neznámým makléřům. Je to logické, což vidí i makléři, kteří často právě pod známé brandy míří.
Velkou výhodou velkých značek jako je třeba REMAX je skutečnost, že makléře podporuje profesionální tým – právníci, fotografové, IT pracovníci, zkušenější makléři apod. Kvalita marketingu, prezentace i zabezpečení celé transakce je na velmi vysoké úrovni. Když k tomu přidáte dobré jméno, které zaručuje, že se klient s takovou realitkou nespálí, pak je jasné, že jsou tito makléři úspěšnější.
Z hlediska motivace makléřů zde hraje roli i zajímavá a logická statistika. Makléři pod silným brandem si vydělají více než makléři, kteří jedou sami na sebe, nebo pracují pro neznámou lokální realitní kancelář. To může být klientům jedno, protože pro ně je nejdůležitější kvalita služby, ale pro makléře je to signál k tomu, aby svou kariéru spojili se silnou značkou.
I když je makléř sebelepší, má výborné reference a v oboru se mu daří, stejně má lehkou nevýhodu oproti silným značkám. Tou je důvěryhodnost na první pohled. Většina lidí je dnes plná strachů a proto raději zvolí známé jméno, než šikovného makléře, který dělá sám na sebe. Je to trochu škoda, ale v praxi to tak bývá. Faktem však je, že když je makléř šikovný, bezpečně se uživí i na volné noze. Při spolupráci se silným partnerem se mu však může dařit ještě mnohem lépe!
31.10.2020
Prodávat reality bylo mým snem již od útlého věku. Již tehdy, kdy mí spolužáci chtěli být hasiči a policisty, já se v představách viděl, jak chodím po bytech a domech. A tento sen se mi později skutečně splnil!
Dnes mám na poli obchodu a realit již více, než deset let zkušeností. Než jsem se však stal realitním makléřem, měl jsem tu možnost koupit a následně prodat několik svých vlastních nemovitostí, což vnímám jako ohromnou výhodu, protože díky tomu jsem poznal celý proces jak ze strany kupujícího, tak ze strany prodávajícího a vím tedy přesně, jaké má každý klient očekávání a představy.
Má práce je mým životním posláním. Každou nemovitost prodávám jako by byla má vlastní a tudíž pracuji na tomto procesu neúnavně na 100 %. Myslím si, že u makléře je nejdůležitější nejen jeho umění naslouchat klientům a umět se přizpůsobit každé situaci, ale i schopnost rychle a především efektivně vyřešit jakýkoliv problém.
Pokud hledáte pro prodej či nákup své nemovitosti nejen makléře, ale především parťáka, který má silné morální zásady, umí se do práce ponořit a z každé situace pro Vás vytěžit maximum, pak mne kontaktujte!