V dnešní specifické době se prodávají restaurace, hotely i penziony. Svět se mění, a ne každé podnikání funguje. Ani vést penzion není úplně jednoduché, a hlavně to není pro každého. Když se však spojí dobrá lokalita s aktivním a srdečným přístupem, vést penzion může být i v této nelehké době výborné živobytí. Musíte však k tomu mít náturu a elán. Proč tedy lidé mohou takovou investici udělat?
V první řadě je nákup penzionu investice. Pořád se jedná o nemovitost, kterou můžete buď bez starostí pronajímat, rekonstruovat a provozovat nebo třeba přestavět a využívat úplně jinak (například nové bytové jednotky). Investice do nemovitostí je jednou z nejjistějších prakticky v každé době, protože dlouhodobě ceny nemovitostí rostou rychleji než inflace.
Pro někoho může být vlastní penzion sen a zároveň životní náplň a obživa, tedy podnikání. Penzion můžete nechat v původním stavu, rekonstruovat jej, a hlavně ho vést podle sebe. Můžete se zaměřit na určitou klientelu, provozovat i restauraci, investovat do wellness služeb nebo vybudovat dětské hřiště. Záleží samozřejmě na konkrétním pozemku, ale získáte tak něco, co můžete postupně budovat k obrazu svému. A ještě vás to bude živit.
Výhodou je, že když koupíte penzion, můžete ho pak sami využívat. I proto je základem lokalita, která je atraktivní pro návštěvníky, ale kterou máte i sami rádi. Penzion můžete určitě občas využívat, i když ho budete pronajímat nebo když ho budete sami vést. Je to malá výhoda, ale pro někoho je to splněný sen o vlastním rekreačním objektu na pěkném místě.
5.12.2021
Prodávat reality bylo mým snem již od útlého věku. Již tehdy, kdy mí spolužáci chtěli být hasiči a policisty, já se v představách viděl, jak chodím po bytech a domech. A tento sen se mi později skutečně splnil!
Dnes mám na poli obchodu a realit již více, než deset let zkušeností. Než jsem se však stal realitním makléřem, měl jsem tu možnost koupit a následně prodat několik svých vlastních nemovitostí, což vnímám jako ohromnou výhodu, protože díky tomu jsem poznal celý proces jak ze strany kupujícího, tak ze strany prodávajícího a vím tedy přesně, jaké má každý klient očekávání a představy.
Má práce je mým životním posláním. Každou nemovitost prodávám jako by byla má vlastní a tudíž pracuji na tomto procesu neúnavně na 100 %. Myslím si, že u makléře je nejdůležitější nejen jeho umění naslouchat klientům a umět se přizpůsobit každé situaci, ale i schopnost rychle a především efektivně vyřešit jakýkoliv problém.
Pokud hledáte pro prodej či nákup své nemovitosti nejen makléře, ale především parťáka, který má silné morální zásady, umí se do práce ponořit a z každé situace pro Vás vytěžit maximum, pak mne kontaktujte!