Sociální sítě dnes hýbou světem. A byla by škoda je nevyužít i při prodeji nemovitosti. Stačí udělat povedené fotky, video a virtuální prohlídku - přidat zajímavý popis a už můžete mini inzerát šířit po sociálních sítích. V praxi tak lidé velmi často vlastní nemovitosti nabízejí. Pravdou je, že sociální sítě využívají i profesionální realitní kanceláře, které dokážou vytvořit ještě lepší prezentaci včetně videoprohlídek nebo praktických půdorysů.
Ideální je oslovit renomovanou realitní kancelář, která vytvoří perfektní prezentaci a pomůže vám určit optimální prodejní cenu. Moc se nehodí, když se šíří více typů inzerátů na jednu nemovitost, lepší je, když sdílíte jen jednu, případně více verzí jedné prezentace (například dlouhou a zkrácenou). Když je více různých inzerátů, vypadá to nedůvěryhodně.
Krátká prezentace i s fotkami a cenou se dá skvěle šířit přes Facebook, Instagram a další kanály. Přiložený odkaz může vést zase na videoprezentaci na YouTube. A věřte tomu, že právě na sociálních sítích je spousta potencionálních zájemců, kteří by se jinak o vaší prezentaci nedozvěděli.
Základním motivem použití sociálních sítí je samozřejmě zvýšení dosahu inzerce. Technologie jdou kupředu, prezentace nemovitosti tak může být perfektní, zajímavá i vtipná. Ale musí se dostat k lidem. A v tom jsou sociální sítě nedocenitelné. Oslovíte tak mnohem více zájemců. V neposlední řadě tak urychlíte prodej nemovitosti a zaujmete i mladší generaci, která slyší hlavně na atraktivní a moderní formu komunikace. Využijte sílu sociálních sítí, ideálně ve spolupráci s profesionály!
3.11.2020
Prodávat reality bylo mým snem již od útlého věku. Již tehdy, kdy mí spolužáci chtěli být hasiči a policisty, já se v představách viděl, jak chodím po bytech a domech. A tento sen se mi později skutečně splnil!
Dnes mám na poli obchodu a realit již více, než deset let zkušeností. Než jsem se však stal realitním makléřem, měl jsem tu možnost koupit a následně prodat několik svých vlastních nemovitostí, což vnímám jako ohromnou výhodu, protože díky tomu jsem poznal celý proces jak ze strany kupujícího, tak ze strany prodávajícího a vím tedy přesně, jaké má každý klient očekávání a představy.
Má práce je mým životním posláním. Každou nemovitost prodávám jako by byla má vlastní a tudíž pracuji na tomto procesu neúnavně na 100 %. Myslím si, že u makléře je nejdůležitější nejen jeho umění naslouchat klientům a umět se přizpůsobit každé situaci, ale i schopnost rychle a především efektivně vyřešit jakýkoliv problém.
Pokud hledáte pro prodej či nákup své nemovitosti nejen makléře, ale především parťáka, který má silné morální zásady, umí se do práce ponořit a z každé situace pro Vás vytěžit maximum, pak mne kontaktujte!