Když prodáváte nemovitost, ať už sami nebo s pomocí realitní kanceláře, určitě vytvoříte co nejlepší prezentaci, kterou pak zveřejníte na realitních serverech. A právě na těchto serverech je obvykle možnost topování inzerátů. Topování je možnost zaplatit si, aby se váš inzerát zobrazoval na prvních místech a byl tak více na očích.
Topování dává nejčastěji smysl ve dvou případech. Prvním je situace, kdy majitel tlačí na pilu, chce prodat co nejrychleji, ale zároveň nechce jít dolů s prodejní cenou. Druhým případem, kdy se topování používá je, když se nedaří delší dobu najít kupce. Topování tak starší inzerát alespoň dočasně oživí.
Na druhou stranu nemá moc smysl topovat úplně nový inzerát hned na začátku. Lepší je počkat, jak se zachová trh. Třeba v prvních dnech po zveřejnění nebudete stíhat zvedat telefony. Zajímavé je, že statisticky topování zase tolik nepomáhá, to znamená, že sice zvýší počet shlédnutí inzerátu, ale není to kdovíjak vysoké číslo. Ale zase každých deset shlédnutí dobrých, protože nikdy nevíme, odkud se vyloupne očekávaný kupec.
Topování inzerátů má ještě jedno specifikum. Obecně totiž platí, že někteří lidé topované inzeráty automaticky přeskakují, protože je považují za něco podobného reklamě. Dívají se pak až na inzeráty za těmi topovanými. Je to podobné jako třeba u vyhledavačů (Google, Seznam apod.), kde jsou první 3 nebo 4 odkazy reklamy, které pro nás nejsou relevantní.
18.11.2021
Prodávat reality bylo mým snem již od útlého věku. Již tehdy, kdy mí spolužáci chtěli být hasiči a policisty, já se v představách viděl, jak chodím po bytech a domech. A tento sen se mi později skutečně splnil!
Dnes mám na poli obchodu a realit již více, než deset let zkušeností. Než jsem se však stal realitním makléřem, měl jsem tu možnost koupit a následně prodat několik svých vlastních nemovitostí, což vnímám jako ohromnou výhodu, protože díky tomu jsem poznal celý proces jak ze strany kupujícího, tak ze strany prodávajícího a vím tedy přesně, jaké má každý klient očekávání a představy.
Má práce je mým životním posláním. Každou nemovitost prodávám jako by byla má vlastní a tudíž pracuji na tomto procesu neúnavně na 100 %. Myslím si, že u makléře je nejdůležitější nejen jeho umění naslouchat klientům a umět se přizpůsobit každé situaci, ale i schopnost rychle a především efektivně vyřešit jakýkoliv problém.
Pokud hledáte pro prodej či nákup své nemovitosti nejen makléře, ale především parťáka, který má silné morální zásady, umí se do práce ponořit a z každé situace pro Vás vytěžit maximum, pak mne kontaktujte!