12_Delux podcast. Investice do nemovitostí? Nákup, rekonstrukce a prodej se ziskem❗️✅ Jak na to❓

Rozhovor s Romanem Havlíčkem, investorem do nemovitostí se skoro třicetiletou praxí a  Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jakým způsobem nakoupit a zrekonstruovat nemovitosti a následně prodat se ziskem❓✅ A zajímavé postřehy z praxe❗️

*oprava :) Ve videu říkáme, že se jedná o podcast číslo 11 je to samozřejmě číslo 12 ;) Děkujeme za pochopení!

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jakým způsobem vyhledat vhodné nemovitosti ke zhodnocení❓

✅ Jak dlouho trvá celý proces, než dosáhnete zisku❓

✅ Na co si dát pozor❓

✅ Jaké nemovitosti naopak nejsou vhodné na nákup❓

✅ S jakým ziskem byste měli počítat anebo ekonomika celé akce❓

✅ Zajímavost s praxe, tipy a triky❗️

✅ Další stavebně technické informace❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

3.5.2022

O mně

 

Jsem rád, že můžu být součástí týmu realitních profesionálů v RE/MAX Delux. Týmu, který sdílí stejné etické hodnoty, kterých se držím i já celý život! V tomto případě mám na mysli etické hodnoty, jak jednat s lidmi a vést realitní obchod tak aby byli klienti maximálně spokojeni.

 

Díky prvotřídnímu vzdělání v oblasti realit, které nekončí jedním certifikátem, ale neustále pokračuje jsem se stal profesionálem, jakým jsem chtěl být. RE/MAX know-how jak nejlépe prodat, koupit nebo pronajmou nemovitost není „formou pokus omyl“ ale kvalitní vzdělávací proces od těch nejlepších realitních makléřů nejen z ČR!

 

Rád bych Vám proto nabídl realitní služby důvěryhodně, bezpečně a profesionálně. V případě potřeby mě neváhejte kontaktovat!

Bc. Miroslav Klepáček

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.