15_Delux podcast. Jaký by měl být ideální provizní systém realitního makléře❓ Spravedlivá odměna❓

Rozhovor s Ivanem Přepechalem, koučem a asistentem kanceláře a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jaký je podle nás spravedlivý odměňovací model realitního makléře a proč nám to takto funguje❓✅ Jak to vidíme po 12 letech v realitách❓

*omlouváme se za tři střihy ve videu ale bohužel nám odešla baterka na kameře

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jaký máme nastavený provizní systém makléře v Deluxu❓

✅ Jaké jsou typy provizí v různých RK❓

✅ Co by měl makléř za odvody získat ve své kanceláři❓

✅ Jaké jsou náklady kvalitní realitní kanceláře❓

✅ Co hrozí makléři pokud jsou odvody příliš vysoké anebo nízké❓

✅ Proč nemáme rádi multilevel (pyramidu) obecně❓

✅ Na co si dát pozor ve vaši realitní kanceláři ❗️

✅ Kde by měly končit peníze z odvodů makléře v kanceláři❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

11.6.2022

O mně

 

Jsem rád, že můžu být součástí týmu realitních profesionálů v RE/MAX Delux. Týmu, který sdílí stejné etické hodnoty, kterých se držím i já celý život! V tomto případě mám na mysli etické hodnoty, jak jednat s lidmi a vést realitní obchod tak aby byli klienti maximálně spokojeni.

 

Díky prvotřídnímu vzdělání v oblasti realit, které nekončí jedním certifikátem, ale neustále pokračuje jsem se stal profesionálem, jakým jsem chtěl být. RE/MAX know-how jak nejlépe prodat, koupit nebo pronajmou nemovitost není „formou pokus omyl“ ale kvalitní vzdělávací proces od těch nejlepších realitních makléřů nejen z ČR!

 

Rád bych Vám proto nabídl realitní služby důvěryhodně, bezpečně a profesionálně. V případě potřeby mě neváhejte kontaktovat!

Bc. Miroslav Klepáček

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.