RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Prodej zemědělského pozemku, 25796 m2, Náměšť nad Oslavou

Nedostupné, nevolat

Náměšť nad Oslavou

Nabízíme soubor celkem 7 pozemků v okolí obce Náměšť nad Oslavou, převážně orné půdy.

Ve výčtu začínáme dvěma pozemky, vedenými v Katastru jako orná půda. Jsou SZ od centra, přímo u rybníka Radhan po obou stranách frekventované silnice 1. třídy 23, spojující přes Vysočinu Jihomoravský a Jihočeský kraj. Jedná se o pozemky p.č. 567/3 o výměře 285 m2 a pozemek p.č. 567/1 o výměře 1.100 m2.
Dalším je pozemek p.č. 900/15, vzdálen od prvních dvou asi jen 150 metrů, je přístupný z obecní cesty a má výměru 5.515 m2.
Další 4 pozemky leží v lokalitě Kozenec na severním okraji města. Zde je u největšího pozemku p.č. 336/21 o výměře 25.796 m2 remízek (vedený jako neplodná půda - ostatní plocha) o velikosti 1074 m2 a přes cestu pozemek p.č. 310 o výměře 297 m2. Rovnoběžně s největším pozemkem je v nevelké vzdálenosti pozemek p..č. 336/20 o výměře 6.983 m2. Části těchto 2 větších pozemků jsou navíc zakresleny v Územním plánu jako území, kde bude v budoucnu možná individuální výstavba na základě zpracované Územní studie.
V přílohách je příslušný výtah z Územního plánu.

V případě více zájemců bude nemovitost prodána nejlepší nabídce a majitel si vyhrazuje právo vybrat kupujícího na základě jim zvolených kritérií. Veškeré zveřejněné údaje obsažené v tomto inzerátu mají pouze informativní charakter a nejsou nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této nabídky tak nikomu nevzniká nárok na uzavření smlouvy.

Číslo nabídky:393929Kategorie:

Pozemky

Typ:

Prodej

Jednotka:za nemovitost

Chcete se na něco zeptat?

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.