Chcete podnikat nebo být zaměstnanec?

Když prodáváte nemovitosti, pak jste určitě podnikatel ne zaměstnanec, a to i v případě, že pracujete pro realitní kancelář. Co je však lepší a výhodnější? Být zaměstnanec nebo podnikatel? Na to neexistuje jednoznačná odpověď hlavně proto, že každý je jiný a má jiné potřeby. V tomto článku se krátce podíváme na výhody a nevýhody obou variant.

Zaměstnanec má více jistot, ale není pánem svého času

Mezi hlavní výhody zaměstnaneckého poměru patří pravidelný plat, zaměstnanecké benefity (třeba placená dovolená), většinou stálá pracovní doba, po pracovní době klídek, a také fakt, že neinvestujete vlastní kapitál, čímž neriskujete jeho ztrátu.

Mezi nevýhody se dá zařadit to, že nejste flexibilní ve využívání svého času, v pracovní době patří váš čas vašemu zaměstnavateli. Pracujete s lidmi, které jste si nevybrali, ohodnocení práce záleží na zaměstnavateli, mohou vás kdykoliv propustit, musíte dělat i práci, která vás nebaví apod.

Podnikatel může být více ve stresu, ale o svých příjmech rozhoduje sám

Výhod je zde spousta, ale je otázka, jak se na ně, kdo dívá. Podnikatel o svém příjmu rozhoduje sám. Když je schopný, má dobré nápady a správné lidi kolem sebe, může si vydělat mnohem více než zaměstnanec. Je pánem svého času. Může dělat to, co ho baví. Podnikatel má velkou motivaci a může tak realizovat své sny.

Mezi nevýhody podnikání patří určitě to, že nese všechna rizika sám. Hlavně na začátku je obvykle potřeba do podnikání vložit nejen čas a úsilí, ale také určitý kapitál. Je potřeba na sobě pracovat.

O mně

Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.

 

Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání. 

 

V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.

 

Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.

 

Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!

Mgr. Olga Oldřichová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.