Začněme tím, co je to klasický home staging. Home staging je profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Přijede firma (realitní kancelář), která váš dům či byt (s vaší pomocí) vyklidí, přemístí nábytek, doplní aranžmá tak, aby nemovitost vypadala co nejlépe. Poté ji profesionální fotograf nafotí, případně makléř zajistí videoprohlídku. A nemovitost se může začít prodávat.
Virtuální foto staging je počítačová vizualizace, která imituje klasický home staging. Proto se někdy používá název virtuální home staging, což je to samé jako virtuální fotostaging.
Virtuální foto staging se aplikuje prakticky jen u prázdných nemovitostí. Ty se perfektně nafotí a specialista pak na počítači prostory vyplní virtuálním nábytkem a doplňky. Cílem je nemovitost představit v nejlepší podobě, vzbudit u zájemců emocionální představy. Díky této virtuální službě si zájemci lépe představí měřítko místností a velikost prostoru. Prázdný prostor totiž trochu zkresluje, když tam však vidíte pohovky, křesla, stoly, postele a různé doplňky, lépe si představíte, jak může nemovitost po vybavení vypadat.
Virtuálně zařízené prostory působí lépe než prázdné prostory. Samozřejmě nenahradí osobní prohlídku, ale zaujmou. A o to tady jde. Samozřejmě nikdo netvrdí, že tak vybavení domu opravdu vypadá, jde jen o vizualizaci. Když přijde zájemce na osobní prohlídku, můžete mít vizualizace vytištěné a ukázat zájemci, jak by mohla nemovitost třeba vypadat.
Virtuální foto staging je zajímavý doplněk, který lze vytvořit velmi rychle. Pomůže zaujmout zájemce a ve výsledku se obvykle nemovitost prodá rychleji, než bez něj!
4.11.2020
Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.
Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání.
V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.
Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.
Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!