Jak by měla vypadat webová stránka prodávané nemovitosti

Abyste prodali svou nemovitost co nejvýhodněji, budete nejspíše spolupracovat s realitní kanceláří. Existují různé marketingové metody, jak nemovitost prodat, jednou z nich je i tvorba vlastních webových stránek této nabízené nemovitosti. Díky webové stránce lidem sdělíte veškeré informace o tom, co nabízíte, na jednom místě. Přehledně je shromáždíte a ušetříte spoustu času sobě i zájemci. Pojďme se podívat, co by mělo na těchto webových stránkách být.

Profi fotky, videoprohlídka i video z dronu

Web by měl být jednoduchý a hlavně přehledný. Měly by tam být uvedeny veškeré podstatné informace, které se k prodeji vážou. Základem je galerie profesionálních fotografií, popis nemovitosti a okolí, videoprohlídka plus ideálně i letecké záběry z dronu. To vše zájemce ocení. V popisu je dobré zmínit, čím je nemovitost zajímavá, a proč by si ji člověk měl koupit. Samozřejmě tam budou i základní informace jako je dopravní dostupnost, občanská vybavenost, zajímavosti v okolí apod.

Web osloví více zájemců

Díky vlastním webovým stránkám bude jednodušší propagace nemovitosti. Funguje to obvykle tak, že realitní kancelář zajistí propagaci přes všechny její kanály, což jsou realitní servery, databáze investorů, sociální sítě a mnohé další. Webová stránka vypadá mnohem lépe než klasický inzerát, nemluvě o tom, že na ní může být mnohem více fotek i informací a ozvou se tak jen opravdu vážní zájemci, což šetří čas všem zúčastněným stranám.

S tvorbou webu vám samozřejmě zase pomůže vybraná realitní kancelář, která zajistí i profesionální přípravu nemovitosti k prodeji (homestaging), fotografa i vše ostatní.

13.6.2021

O mně

Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.

 

Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání. 

 

V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.

 

Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.

 

Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!

 

Slova mých klientů:  Google

Seznam

Mgr. Olga Oldřichová

Makléř

Certifikáty

100_percent realitn_profesion_l_cmyk 195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.