Jak být produktivní při práci z domova

V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:

  • Izolace od rodiny. Základem soustředěné práce, která zahrnuje i telefonáty apod., je vlastní prostor, ideálně uzamykatelná pracovna. Když jsou doma i děti, je potřeba jim jasně říct, že nesmí rušit. I přesto to může být náročné.
  • Oblečení jako do práce. I když pracujeme z domu, je lepší se převléknout z pyžama do oblečení, ve kterém chodíme normálně do práce. Nemusí to být oblek, ale raději něco pohodlného. Studie ukazují, že nám to lépe pomůže se na práci soustředit, máme pocit, že jsme v práci.
  • Soustředění proti prokrastinaci. Doma nemáme přirozené pracovní prostředí, proto je těžší se soustředit. Ruší nás nejrůznější zvuky z okolních pokojů, možná nás to i táhne k prohlížení sociálních sítí, sportovních zpráv apod.
  • Nastavení harmonogramu. I když pracujeme z domu, je dobré si hned ráno ujasnit, co přesně budeme přes den v práci dělat, a kdy budeme končit. Je potřeba navodit si atmosféru, jako bychom byli v práci, protože přece jsme v práci!
  • Připravená pracovna. Vlastní pracovnu je dobré si připravit tak, aby nás v práci podporovala a zvyšovala naši produktivitu. Čistý a vyklizený stůl, žádné podněty k prokrastinaci, čerstvý vzduch, jednoduše je dobré si vytvořit co nejlepší pracovní podmínky.

Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.

2.9.2020

O mně

Vždy jsem se upřímně zajímala o lidi, jejich příběhy a prožitky, úspěchy i nezdary, radosti či trápení. Stejně jako každý z nás máme svůj jedinečný životní příběh, ten svůj by mohla vyprávět i každá nemovitost. A ať chceme nebo ne, s našimi nemovitostmi jsme více či méně citově spjatí. Emoce či komplikované životní okolnosti mnohdy provází i samotný prodej nemovitosti, proto někdy není jednoduché se správně a s odstupem rozhodnout. Toto si uvědomuji, a proto ke každému prodávajícímu přistupuji individuálně a s respektem k jeho potřebám.

 

Díky svému vnitřnímu nastavení chápu práci realitního makléře v první řadě jako službu lidem, proto je mým cílem pro Vás udělat maximum a naplnit Vaše očekávání. 

 

V práci realitního makléře se spojily moje předchozí profesní zkušenosti z více oborů včetně marketingu a obchodu s dlouholetým osobním zájmem o reality.

 

Kromě empatie a lidského přístupu klienti na mé práci oceňují svědomitost, pragmatismus a schopnost vyřešit problémy. Za neméně důležité já sama považuji profesionální a férové jednání i ke kupujícím, jelikož realitní transakce by měla být založena na důvěře a respektu tak, aby byly všechny strany s výsledkem spokojené.

 

Velmi ráda si poslechnu Váš příběh a pomůžu Vám s Vaší nemovitostí naložit co nejlépe!

Mgr. Olga Oldřichová

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.